خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط‌عمومی مجموعه صنایع غذایی «مروارید نو»:

تلاش برای تولید محصولات سلامت‌محور

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۷۸۸۴

مدیر روابط‌عمومی مجموعه صنایع غذایی مروارید نو گفت: مجموعه مروارید نو با برندهای «کیاست»، «پرواز» و «دارچلی» در زمینه‌ی محصولات کنجدی، شکلات صبحانه، انواع سس و چاشنی‌ها در حال فعالیت است.

مهرداد رمضانی با اشاره به حوزه‌ی فعالیت شرکت، عنوان کرد: با توجه به بیماری‌هایی که پدیدار شد ما مسیر تولید مجموعه را به سمت محصولات سلامت محور که زمینه‌ساز کاهش بیماری‌ها و افزایش سطح سلامت مردم است، سوق داده‌ایم و در تلاشیم تا در این مسیر محصولات با کیفیت، سالم و بدون مواد افزودنی را راهی بازار داخل کنیم.

رمضانی افزود: عملکرد مجموعه نسبت به پیشرفت علمی، برنامه‌ها و دست‌آوردها نسبتا خوب بوده است ولی از لحاظ فروش محصولات با توجه به مباحث سیاسی و اقتصادی با مشکل مواجه هستیم و متاسفانه حمایتی صورت نمی‌گیرد. در چندسال اخیر صادرات محصولات به قدری کاهش یافت که عملا نزدیک به صفر رسیده است.

وی با اشاره به ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (ایران اکسپو) نیز گفت: در صدد پیگیری و رفع موانع صادرات در سال جاری و همینطور بحث ارزآوری برای کشور هستیم.

مدیر روابط عمومی مجموعه شرکت صنایع غذایی مروارید نو با اشاره به اینکه برخی از محصولات اعم از کنجد وارداتی می‌باشند، گفت: در تلاشیم تا با تهاتر، محصول فرآوری شده را به کشورهایی که به تولید محصول کنجد می‌پردازند ارائه دهیم.

رمضانی با اشاره به میزان اشتغالزایی مجموعه گفت: مشکلات اقتصادی باعث کاهش تولید و همچنین نبود نیروی کافی برای تولید شده است.

وی در پایان افزود: محصولات جدیدی که تولید و ارائه می‌شوند نیازمند مجوز سازمان غذا و دارو می‌باشند که متاسفانه نسبت به دریافت این مجوزها با مشکل مواجه هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز