رئیس شورای شهر سنندج :
سازمان های دولتی شهر سنندج در حل مشکلات مردم بیشتر دقت کنند
رئیس شورای شهر سنندج گفت: ادرات و سازمان های دولتی باید با دقت و سرعت بیشتری به مشکلات و گرفتاری های مردم توجه کنند و در این راستا تمام توان خود را به کار بگیرند.
به گزارش ایلنا از سنندج ، جلال شریعتی در جلسه رسمی و علنی شورای شهر که با حضور رئیس سازمان نظام مهندسی سنندج، شهردار و اعضای شورای شهر برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به این که سازمان نظام مهندسی قشری فرهیخته و نخبه جامعه هستند لذا انتظار داریم امورات اداری و مسایل که به آنها واگذار می شود در اسرع وقت و بدون بروکراسی طولانی اداری حل شود.
وی گفت : با توجه به این که شورای شهر نماینده قشرهای مختلف و دل این جامعه هستند و مشکلات، دغدغه های شهری مردم را منعکس می کند پس برای حل و فصل نیاز مسایل شهری،ارتباط و تعامل بیشتری با سازمان نظام مهندسی لازم است، که بیشترین موضوعات و مسایل شهری و ساختمانی مردم با این دو سازمان مشترک است.
رئیس شورای شهر سنندج افزود: در واقعیت سازمان نظام مهندسی از نخبه های با استعداد جامعه هستند که صاحب فکر، اندیشه و تخصص می باشند، این افتخار بزرگی است که تعامل و همکاری این دو سازمان افزایش یابد، چراکه شورای شهر با مسایل شهر سازی و عمرانی مختلف سرو کار دارد و بخش عمده آن مرتبط با وظایف نظام مهندسی است و بخش مهمی از وظایف و ارتباطات شورای شهر حوزه شهر سازی است و این می تواند تاثیر گذاری بهتری در دخالت روند کارهای سازمان نظام مهندسی باشد.
جلال شریعتی در ادامه می گوید: همکاری کردن وظایف حوزه نظام مهندسی در بخش طراحی، اجراو نظارت و اختیارات شهرداری و شورای شهر در زمینه کمیسیون های ماده 5 و موضوعات دیگر می تواند تاثیر قابل توجه ای درروند پیش برد مدیریت شهری داشته باشد.
وی عنوان کرد: درمقابل خواسته ها و درخواست های به موقع مردم در سازمان نظام مهندسی انتظار بیشتری وجود دارد که با حسن نیت بهتر و مدیریت دقیق خود، سرعت و دقت امورات مردم را پیش ببرند، چراکه مهندسان از افراد دلسور و کاردان این آب و خاک و نظام اجتماعی و تعلیم و تربیت همین استان هستند، لذا باید با صبری بیشتر و رفتاری مناسب تری با ارباب رجوع برخورد کنند.
رئیس شورای شهر سنندج در ادامه این جلسه خطاب به مسئولان سازمان نظام مهندسی بیان کرد: لحنی درست و منطقی صحبت کردن با افراد از وظایف اصلی هر اداره و سازمانی می باشد که لازم است طبق توجیه کردن قانون و ضوابط اداری با ارباب رجوع تا حد توان خود مردم را راضی نگه بدارند.