خبرگزاری کار ایران

درخواست کارگران آب و فاضلاب از نماینده رودبار برای وصول ۱۰ ماه حقوق عقب‌افتاده

درخواست کارگران آب و فاضلاب از نماینده رودبار برای وصول ۱۰ ماه حقوق عقب‌افتاده
کد خبر : ۱۵۲۸۴۱۲

کارگران پیمانکاری آبفای رودبار از نماینده مردم رودبار در مجلس خواستار رفع مشکلات آبفای رودبار و پرداخت حقوق معوقه خود شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حدود ۶۵ کارگر پیمانکاری آبفای رودبار در استان گیلان دست به دامان «مهرداد گودرزوندچگینی» نماینده مردم شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی شدند.

این کارگران که ۱۰ ماه مطالبات مزدی پرداخت نشده دارند و بارها برای رفع مشکلاتشان به دفتر مسئولان شهرستان رودبار مراجعه کرده‌اند، گفتند: تصور ما این بود که مسئولان شهر پیگیر وضعیت مطالباتمان خواهند شد. در حال حاضر وضعیت مالی ما کارگران آبفا مناسب نیست و از تامین معاش خود و خانواده‌هایمان ناتوان شده‌ایم و انتظارمان این است که نماینده مردم رودبار در مجلس به این مساله ورود کند.

کارگران آبفای رودبار در تشریح مشکلات خود خطاب به نماینده خود در مجلس گفتند: ما کارگران حامی‌ای نداریم. پیش از این هرچه به آب و فاضلاب، اعتراض می‌کردیم، فایده نداشت حالا که وضعیت بغرنج شده بازهم کسی به دادمان نمی‌رسد!

آن‌ها اظهار داشتند: پیش از این به فرمانداری، اداره کار و دفتر امام جمعه مراجعه کرده‌ایم اما تاکنون نتوانسته‌ایم مطالبات خود را از مجموعه آب و فاضلاب بگیریم.

کارگران با اشاره به میانگین ۱۰ سال سابقه کاری خود و همکارنشان در آبفای رودبار گفتند: درحال حاضر شرایط مالی کارگران به گونه‌ای است که با خروج خود واسته تعدادی از همکاران هم اکنون آب و فاضلاب برای رفع خرابی و ترمیم شکستگی لوله‌های اصلی آبرسان در سطح شهرستان دچار کمبود نیروست و کارگران فعلی توانایی جبران کار همکاران سابق خود را ندارند به همین دلیل در این وضعیت بی‌آبی شهرستان، آب لوله‌های برخی از معابر، کوچه‌ها و محله‌های شهرستان با شکستگی‌هایی همراه بوده و در حال هدر رفت است.

طبق اظهارت کارگران پیمانکاری آبفای رودبار؛ درادامه بی‌تفاوتی مسئولان آب و فاضلاب از نماینده مردم رودبار در مجلس که در عین حال عضو کمسیون برنامه بودجه نیز هست، درخواست شد برای رفع مشکلات آبفای رودبار و پرداخت حقوق معوقه کارگران چاره‌اندیشی کند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز