خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداداستان زنجان خبر داد:

جمع‌آوری 286 میلیون ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۷۹

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان ازجمع آوری 286 میلیون ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان خبر داد.

زنجان ـ ایلنا: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: در مجموع 286 میلیون و 708 هزار و 500 ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان جمع‌آوری شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، رضا حسنلو اظهار کرد: خانه انفاق زنجان یک مرکز نیکوکاری بوده و در راستای سهولت امور خیرین ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه سالانه در قالب طرح‌های اجرایی کمیته امداد کمک‌های مردمی در خانه انفاق جمع‌اوری می‌شود، اضافه کرد: امدادگران خانه انفاق در دو نوبت صبح و بعد از ظهر نسبت به جمع‌آوری کمک‌های مردمی در قالب طرح‌های مختلف و همچنین حامی یابی در قالب طرح اکرام ایتام اقدام می‌کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان در ادامه با ارائه آماری از کمک‌های جمع‌آوری شده در فروردین ماه سال جاری افزود: در این مدت در مجموع 286 میلیون و 708 هزار و 500 ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان جمع‌آوری شد.

وی تصریح کرد: کمک های جمع‌آوری شده در خانه انفاق زنجان از محل طرح‌های محسنین، رد مظالم، کمک به زلزله‌زدگان، جشن نیکوکاری، کمک‌های غیرنقدی، طرح صدقات، فطریه عام و طرح اکرام ایتام جمع‌آوری شد.

حسنلو گفت: کمک‌های جمع‌آوری شده بر اساس نیت اجرای طرح به منظور رفع نیازهای خانواده‌های مددجو هزینه می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز