خبرگزاری کار ایران

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی در زنجان تاکید کرد؛

کادرسازی و نیروپروری یکی از رویکردهای سازمان در گام دوم است

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۲۹۵۴

ضرورت فعالیت بیش از پیش نخبگان در حوزه تبلیغات اسلامی

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی، با بیان اینکه کادرسازی و نیروپروری یکی از رویکردهای سازمان تبلیغات اسلامی است، تاکید کرد: با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب ضروری است تا نخبگان در این حوزه بیش از پیش فعالیت داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان حجت الاسلام روح اله حریزاوی، امروز یکشنبه (30 اردیبهشت 1403) در مراسم تکریم و معارفه مدیران کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، با اشاره به ضرورت تبین گری متمرکز، اظهار کرد: موضوع اقناع سازی مخاطبان به فرایند جهاد تبیین گره خورده است.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی، با تاکید برجهاد تبیین، در جامعه، افزود: نباید به آسانی از موضوع جهاد تبیین عبور کنیم و آن را کم اهمیت بشماریم.

حریزاوی، با بیان اینکه جنگ شناختی از سال ۱۹۷۰ طراحی شده است، گفت: در این میان ۲۰۰ مقاله نیز در خصوص جنگ ترکیبی نگارش شده است.

وی، یادآورشد: هم اکنون کارهای متعدد فرهنگی در این خصوص انجام می شود ولی کسانی که در این حوزه اشراف ندارند نباید وارد میدان شوند.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی، همچنین بهضرورت نوآوری و طراحی نو در حوزه تبلیغات اسلامی تاکید کرد و گفت: ورود فناوری‌های جدید به عرصه تبلیغات اسلامی بسیار مهم و ضروری است.

وی، با بیان اهمیت موضوع بازسازی فرهنگ و رسانه، ادامه داد: بازسازی نرم‌افزار و مدیریت فکری جامعه ضروری است و باید به این مطالبات توجه کرد.

این مسئول کشوری در زنجان، در ادامه از مدیر جدید سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان خواست با تعامل با فرهیختگان و اندیشمندان با روش جامعه نگرانه در حوزه فرهنگ عمل کند.

حریزاوی، گفت: کادرسازی و نیروپروری یکی از رویکردهای سازمان تبلیغات اسلامی است که با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب باید مد نظر قرار گیرد تا نخبگان در این حوزه بیش از گذشته فعالیت داشته باشند.

در پایان این مراسم از خدمات پنج‌ ساله حجت الاسلام سعید احمدی قدردانی و حجت الاسلام علی یوسفی به عنوان مدیرکل جدید این سازمان در استان معرفی شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز