خبرگزاری کار ایران

در سه ماهه نخست امسال محقق شد؛

اختصاص بیش از 25 درصد مصرف گاز زنجان به بخش صنعتی

 اختصاص بیش از 25 درصد مصرف گاز زنجان به بخش صنعتی
کد خبر : ۱۴۸۲۴۳۴

مدیر بهره‌برداری شرکت گاز استان زنجان، از تخصیص 25.74 درصدی گاز مصرفی استان زنجان در سال گذشته به بخش صنعتی و تولیدی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمد رضا باژرنگ، امروز با اعلام این خبر، اظهار داشت: در سال گذشته بیش از 3 میلیارد و 327 میلیون متر مکعب گاز در بخش‌های مختلف خانگی، تجاری، صنعتی و عمده توسط مشترکین زنجانی مصرف شد که بیش از 25 درصد آن سهم بخش صنعتی بود.

مدیر بهره‌برداری شرکت گاز استان،  با اشاره به اینکه شرکت گاز استان زنجان با افتخار گاز مورد نیاز 1050 واحد تولیدی را تامین می‌کند افزود: در سال گذشته بیش از 856 میلیون 373 هزار متر مکعب گاز طبیعی در راستای افزایش تولید و ایجاد اشتغال در استان زنجان به مصرف رسیده است.

وی، با اشاره به اینکه شرکت گاز استان زنجان آماده ایجاد زیر ساخت‌های گاز رسانی به واحدهای صنعتی و تولیدی است، اذعان داشت: استفاده از گاز طبیعی در صنایع علاوه بر ایجاد رونق اقتصادی و اشتغال پایدار در راستای کاهش مصرف سوخت‌های میان تقطیر و ارتقاء شاخص کیفیت محیط زیست و هوای پاک مهم و موثر است.

مدیر بهره‌برداری شرکت گاز استان، در ادامه به برنامه‌ریزیهای شرکت گاز زنجان در راستای مدیریت و تامین شبکه پایدار گاز مشترکین در فصول سرد سال اشاره کرد و یادآور شد: سال گذشته شرکت گاز استان زنجان توانست با مدیریت و برنامه‌ریزی مناسب بدون چالش خاصی فصل‌های سرد سال را سپری کند.

باژرنگ، به اهمیت استفاده از سوخت جایگزین در پایداری شبکه گاز در ماه‌های آخر سال اشاره کرد و گفت: سال گذشته برای مدیریت شبکه گاز رسانی در فصول سرد سال، واحدهای پر مصرف گاز استان، شناسایی و هماهنگی‌های لازم برای تامین سوخت جایگزین برای آنها انجام شد.

مدیر بهره‌برداری شرکت گاز استان، در پایان، از برگزاری 4 جلسه فصلی مدیریت بحران سوخت در سال گذشته خبر داد و افزود: در راستای انجام مدیریت مناسب مصرف گاز و استمرار تامین گاز مورد نیاز مشترکین در چهار ماه آخر سال 70 جلسه مدیریت بحران سوخت به صورت روزانه در شرکت گاز استان زنجان برگزار شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز