خبرگزاری کار ایران

امیدوارم بتوانم المپیک شوم؛

حجی‌زواره: رقابت با تکواندوکاران وزن‌بالایی کار را دشوار می‌کند / بهترین عملکرد را داشتیم

حجی‌زواره: رقابت با تکواندوکاران وزن‌بالایی کار را دشوار می‌کند / بهترین عملکرد را داشتیم
کد خبر : ۲۱۹۶۰۱

رقابت‌هایی که با حضور ۳۲ تکواندوکار برتر رنکینگ المپیک برگزار می‌شود قطعا سطح‌فنی بالایی دارد، این رقابت‌ها بسیار سخت و دشوار بود که خدا را شکر توانستیم ۲ مدال طلا و ۲ مدال برنز را بدست آوریم.

دارنده مدال برنز مسابقات گرندپری منچستر گفت: رقابت با لوتالو محمد از تمام مبارزاتم در این مسابقات سخت تر بود. او حمایت تماشاگران را داشت و کشورش میزبان مسابقات بود.

به گزارش ایلنا، مسعود حجی‌زواره دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی اینچئون با پیروزی برابر تکواندوکارانی از برزیل، انگلیس و ازبکستان و قبول شکست برابر مهدی خدابخشی، مدال برنز مسابقات گرندپری‌منچستر را بدست آورد و ۱۴.۴ امتیاز را به سبد اندوخته‌های خود در رنکینگ المپیک اضافه کرد.

وی درخصوص سطح مسابقات گرندپری گفت: رقابت‌هایی که با حضور ۳۲ تکواندوکار برتر رنکینگ المپیک برگزار می‌شود قطعا سطح‌فنی بالایی دارد، این رقابت‌ها بسیار سخت و دشوار بود که خدا را شکر توانستیم ۲ مدال طلا و ۲ مدال برنز را بدست آوریم و بهترین عملکرد را داشته باشیم.

تکواندوکار وزن‌سوم کشورمان که در این رقابت‌ها موفق به کسب مدال برنز شده بود، اظهار داشت: به هرحال در مسابقات گرندپری که در ۴ وزن المپیک برگزار می‌شود حریفان من در ۲ وزن ۷۴ - و ۸۰ - کیلوگرم هستند و رقابت با تکواندوکاران وزن بالایی کار را دشوار می‌کند، اما خوشحالم توانستم مدال برنز را در این رقابت‌ها بدست آورم. امیدوارم در ادامه رنگ این مدال خوش‌رنگ‌تر شود.

قهرمان بازی‌های آسیایی اینچئون در رابطه با حریفانش در این رقابت‌ها گفت: اولین حریف من تکواندوکار برزیل بود، در دومین مبارزه با نماینده انگلیس مبارزه کردم که هم مدال المپیک دارد و هم اینکه نفر سوم رنکینگ المپیک است. رقابت با لوتالو محمد از تمام مبارزاتم در این مسابقات سخت‌تر بود. او حمایت تماشاگران را داشت و کشورش میزبان مسابقات بود که در نهایت با راهنمایی کادر فنی توانستم در راند طلایی پیروز میدان شوم.

حجی‌زواره در پاسخ به این سوال که آیا مبارزه با تکواندوکار ازبکستان نسبت به فینال بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ آسان‌تر شده بود؟ تصریح کرد: من در فینال بازی‌های آسیایی این بازیکن را در راند طلایی بردم، این دومین باری بود که با او مبارزه می‌کردم و در رقابت‌های گرندپری بسیار راحت‌تر با او مسابقه دادم و ۶ بر ۲ شکستش دادم. به هرحال شناخت خوبی از او پیدا کرده بودم و آنالیز خوبی هم از او داشتیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تا المپیک ۲۰۱۶ برزیل ۲ سال زمان باقی است و امیدوارم در ادامه با کسب امتیازات لازم جواز حضور در این رویداد مهم را بدست آورم.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز