خبرگزاری کار ایران

ملی‌پوشان زیر 16 سال پس از سفری 14 ساعته به چین رسیدند

ملی‌پوشان زیر 16 سال پس از سفری 14 ساعته به چین رسیدند
کد خبر : ۱۳۷۲۲۳۶

تیم ملی والیبال زیر ۱۶ سال دختر ایران پس از سفری ۱۴ ساعته به کشور چین محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا رسید.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر 16 سال دختر آسیا از 10 تا 17 تیر به میزبانی شهر هانگژو کشور چین برگزار می‌شود.

تیم ملی والیبال زیر ۱۶ سال دختر ایران ساعت 22 روز دوشنبه پنجم تیر فرودگاه امام خمینی (ره) را به مقصد قطر ترک کرد و در پرواز دوم ساعت ۲ بامداد از فرودگاه قطر راهی چین شد و ساعت 12 روز سه‌شنبه ششم تیر به وقت ایران به چین رسید و در دهکده بازی‌های آسیایی هانگژو مستقر شد.

دختران زیر 16 سال هفتمین اردوی آماده‌سازی خود را در چین ادامه خواهند داد و پس از یک روز از آغاز مسابقات قهرمانی زیر 16 سال آسیا در نخستین دیدار خود ساعت 6 صبح روز یکشنبه یازدهم تیر برابر ژاپن به میدان خواهند رفت.

افسانه شکوهی‌فر سرپرست تیم ملی زیر 16 سال دختر ایران با مثبت ارزیابی کردن شرایط اردو در این شهر عنوان کرد: تیم ملی دو روز زودتر به محل برگزاری مسابقات آمده و تمرینات از فردا با توجه به سالنی که در اختیار تیم قرار گرفته به صورتی توپی و کار با وزنه دنبال می‌شود.

وی با اشاره به تمایل تیم ملی زیر 16 سال برای برگزاری دیدار دوستانه در چین، گفت: به دلیل آماده نبودن سالن مسابقات شرایط برای برگزاری دیدار تدارکاتی فراهم نیست.

آیناز باقری، یلدا جعفری، زهرا محمد زاده، لعیا افزونی، نگار ملا حسینی، تینا حیدری، نیلوفر محمدی، کیمیا سهرابی، بهار نوبخت، معصومه قدمی، یسنا آهنکوب و هستی واحدی بازیکنان دعوت شده به اردوی نهایی تیم ملی زیر 16 سال دختر هستند.

افسانه شکوهی فر(سرپرست)، فاطمه شعبان خمسه (سرمربی)، بهاره نیازی، مهدیه خواجه کلایی و فاطمه ایدلخانی(مربیان)، فهیمه محلوجی(مربی بدنساز)، اکرم حبیب لو (پزشک) و علی برگ‌شادی (آنالیزور) تیم ملی زیر 16 سال دختر ایران را در این مسابقات همراهی می کنند.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز