خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آبفا استان:

برقراری بیش از 197 هزار تماس توسط سامانه 122 آبفای همدان در پاییز 1403

برقراری بیش از 197 هزار تماس توسط سامانه 122 آبفای همدان در پاییز 1403
کد خبر : ۱۵۷۸۳۰۲

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از برقراری بیش از 197 هزار تماس توسط سامانه 122 در پاییز سال 1403 خبر داد.

به گزارش ایلنا از همدان، فرهاد بختیاری‌فربا اعلام این خبر اظهار کرد: مرکز ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان همدان در سه ماهه پاییز سال جاری، بیش از 197 هزار تماس ورودی و خروجی را در سامانه تماس ثبت کرده که از این میان 45 درصد به کارشناسان پاسخگویی متصل شده و 55 درصد به صورت ماشینی، پاسخگویی شده است.

بختیاری‌فر پیرامون موضوعات تماس‌های دریافتی متصل به کارشناسان، تصریح کرد: 32 هزار تماس برای اطلاع‌یابی از قطعی‌ها و پیگیری موارد گذشته، 22 هزار تماس برای پیگیری امور مشترکین و 14 هزار تماس مربوط به حوادث و اتفاقات بوده است همچنین تعداد 100 هزار تماس نیز در زمینه اطلاع یابی، بدون نیاز به کارشناسان پاسخگویی شده است.

وی ادامه داد: از 22 هزار درخواست مشترکین که به مرکز ارتباطات رسیده است، بیش از 20 هزار تماس بلافاصله و در زمان پاسخگویی با مشترک به نتیجه رسیده و کمتر از هزار تماس، نیازمند بررسی کارشناسی و زمان‌بر بوده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: از تعداد 14 هزار تماس درخواست رفع حوادث آب و فاضلاب شهری و روستایی در سطح استان، تعداد 12 هزار تماس مربوط به حوادث شبکه و انشعابات آب و 1842 مورد درخواست رفع گرفتگی و شکستگی فاضلاب بوده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز