خبرگزاری کار ایران

مدیر مالی شرکت صنایع آذرآب اراک:

احیای آذرآب در مسیر رشد پایدار / رشد 75 درصدی و سوددهی آذرآب پس از 5 سال

احیای آذرآب در مسیر رشد پایدار / رشد 75 درصدی و سوددهی آذرآب پس از 5 سال
کد خبر : ۱۵۴۶۳۱۱

مدیر مالی شرکت صنایع آذرآب اراک با اشاره به رویکرد جدید در مدیریت این شرکت به ویژه درحوزه بازاریابی و تولید و فروش، گفت: این شرکت با رویکرد تحول‌گرایانه و برنامه‌ریزی دقیق از سوی تیم مدیریتی جدید صنایع آذرآب، اکنون این صنعت بعد از 5 سال زیان به سوددهی رسیده است.

به گزارش ایلنا، مصطفی هجرتی در جمع خبرنگاران، افزود: با اتخاذ سیاست‌های نوآورانه و مدیریت بر مبنای دانش و برنامه‌ریزی دقیق در 6 ماه نخست سال جاری، رشد 75 درصدی درآمدهای عملیاتی به ثبت رسید و شرکت از زیان خارج شد.

وی به فرایندهای مدیریتی برای عبور از زیان‌دهی و رسیدن به سودآوری در شرکت صنایع آذرآب اشاره کرده و ادامه داد: مدیریت جدید این شرکت از تیر ماه سال گذشته تا به امروز با اصلاح ساختارهای مالی و مدیریتی، این شرکت را از مسیر زیان‌دهی به سمت سودآوری هدایت کرده است.

مدیر مالی شرکت صنایع آذرآب اراک اظهار داشت: این شرکت در 6 ماه نخست سال 1402 با میزان زیان خالص شرکت 302 میلیارد ریالی همراه بوده، اما هم‌اکنون این رقم به سود خالص 32 میلیارد ریال رسیده است که نشان از رشد بیش از 334 میلیارد ریالی دارد.

هجرتی تصریح کرد: این امر نشان از قرار گرفتن آذرآب بر روی ریل تولید و به ثمر نشستن برنامه‌ریزی‌ها و مدیریت تحول‌گرایانه در شرکت دارد و این موفقیت می‌تواند نقطه عطفی در تاریخ شرکت و همچنین نویدبخش ادامه رشد در آینده نزدیک باشد.

وی به دلایلی که سبب شده شرکت صنایع آذرآب به روند صعودی در فعالیت‌های خود دست پیدا کند اشاره کرده و بیان داشت: این موفقیت به دلیل افزایش حجم فروش و اجرای استراتژی‌های جدید مدیریتی به دست آمده و می‌تواند روند صعودی برای آینده این شرکت را تضمین کند.

شرکت صنایع آذرآب اراک به عنوان واحد تولیدی مادرتخصصی و دانش‌بنیان در حوزه‌های پیمانکاری عمومی و مدیریت پیمان در قالب مهندسی، بازرگانی و فعالیت اجرایی ساختمان، طراحی، ساخت، نصب و راه‌اندازی و خدمات پس از فروش و بهره‌برداری پروژه‌های حوزه انرژی اعم از نیروگاهی، ساخت و بهره‌برداری نیروگاه‌های تجدیدپذیر شامل بادی، خورشیدی و ...، صنایع نفت، پتروشیمی و گاز، احداث کارخانجات سیمان، قند، فولاد و نظایر آن فعالیت دارد.

شرکت صنایع آذرآب در سال 1382 در روند جریان خصوصی‌سازی غلط دچار چالش و مشکلات عدیده تولیدی و کارگری شد اما با پیگیری مستمر مقامات کشوری در تیر ماه سال 1401 و تغییر سهامدار عهده به یکی از شرکت‌های زیرمجموعه سازمان انرژی اتمی به عنوان یک سهامدار و مالکیت با صلاحیت و اهلیت در مسیر رشد و توسعه و تحول قرار گرفت. 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز