خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل هلدینگ هپکو خبر داد؛

انعقاد 1500 میلیارد تومان قرارداد قطعی در شرکت هپکو

انعقاد 1500 میلیارد تومان قرارداد قطعی در شرکت هپکو
کد خبر : ۱۵۲۸۸۶۵

رشد ۱۱۵ درصدی عقد قراردادهای قطعی هپکو در ۵ ماهه نخست سال جاری

مدیرعامل هلدینگ هپکو گفت: در بازه زمانی 5 ماهه نخست سال جاری 1500 میلیارد تومان قرارداد قطعی در شرکت هپکو منعقد شد. عقد قراردادهای قطعی شرکت هپکو در این بازه زمانی نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 115 درصدی داشته است. در واقع استراتژی و تغییر رویکرد در این راستا به خوبی پیش رفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین قربانی در جمع خبرنگاران استان مرکزی، افزود: تغییرات و تحولات مدیریتی خاصی در شرکت هپکو ایجاد شده است. هپکو پس از پشت سر گذاشتن مشکلات و چالش‌های گذشته خود، نیازمند یک تحول اثربخش بود که در این راستا، تیم مدیریتی جدید رویکردهای نوینی را تعریف کرد.

وی به تغییرات ایجاد شده در روند فعالیت‌های شرکت هپکو اشاره کرده و ادامه داد: یکی از رویکردهای جدید هپکو نگاه و رفتار حرفه‌ای به تولید و مشتریان به‌رغم دولتی بودن شرکت است. در حوزه فروش و تولید، یک جابجایی استراتژیک صورت گرفت به شکلی که از تولیدمحوری به سمت فروش‌محوری تغییر رویه داده شد.

مدیرعامل هلدینگ هپکو اظهار داشت: تغییر رویکرد از بازار ماشین‌آلات راه‌سازی به ماشین‌آلات معدنی، دیگر رویکرد مدیریتی و تحول‌گرایانه شرکت هپکو در بازه زمانی 2 سال اخیر است. این تغییر مسیر کار ساده‌ای نبود و مشتریان به راحتی اعتماد نکردند.

قربانی تصریح کرد: در این مسیر تولید تراک، دامپتراک و بیل معدنی 75 تن آغاز شد و با تحویل این محصولات و جلب رضایت مشتریان، قراردادهای خوبی منعقد شد و عملا با تغییر رویکرد، در سال گذشته رشد 130 درصد انعقاد قراردادهای قطعی حاصل شد.

وی با اشاره به روند فعالیت‌های شرکت هپکو در سال‌های گذشته اشاره کرده و بیان داشت: هپکو که در دهه‌های 70 و 80، انحصار تولید و واردات را داشت، در سال 1401 با بازگشت دوباره به تولید، عملاً با 40 رقیب در عرصه تولید ماشین‌آلات معدنی و راه‌سازی روبرو شد.

مدیرعامل هلدینگ هپکو در این خصوص اضافه کرد: در این راستا لازم بود که با اعمال رویکردهای تحولی با رقبای داخلی و خارجی به رقابت بنشیند تا مجدد جایگاه واقعی خود را پیدا کند. بنابراین فروش‌محوری را در دستور کار خود قرار داد و با ارزیابی نیاز و تقاضای بازار، تولید در مسیر تحقق نیازها هدفگذاری شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز