خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت هپکو اراک:

تولید بیش از 20 نوع محصول در شرکت هپکو

تولید بیش از 20 نوع محصول در شرکت هپکو
کد خبر : ۱۵۱۷۸۰۸

بیش از ۴۰۰ نیروی انسانی جدید با تخصص‌های مهارتی مختلف در شرکت هپکو جذب شده است

مدیرعامل شرکت هپکو اراک با بیان اینکه شرکت هپکو بعد از چند سال رکود، مجدد به رونق بازگشته است، گفت: هپکو طی سال گذشته و سال جاری بیش از 20 نوع محصول راه‌سازی، معدنی و پروژه‌های صنعتی و کشاورزی را در دست تولید دارد و این محصولات آماده تحویل هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا کاظمی در مراسم تجلیل از خبرنگاران و عکاسان خبری حامی هپکو به مناسبت روز خبرنگار، افزود: در حال حاضر این شرکت بیش از 60 هزار میلیارد ریال قرارداد قطعی منعقد کرده است که این میزان 2 تا 3 برابر، سال گذشته است.

وی با اشاره به اینکه ساخت سالن مونتاژ از دیگر افتخارات جدید شرکت هپکو است، ادامه داد: در حال حاضر خطوط تولید و مونتاژ این شرکت ظرفیت پذیرش سفارش محصول جدید را ندارند و این افتخار نصیب هپکو شده که تمامی خطوط و سالن‎های این شرکت فعال است. در این راستا مدیران پیگیر ایجاد فضای جدید هستند.

مدیرعامل شرکت هپکو اراک با تأکید بر اینکه برای رونق تولید در این مجموعه صنعتی بزرگ برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته است، اظهار داشت: در بازه زمانی 3 سال اخیر بیش از 400 نیروی انسانی جدید با تخصص‌های مهارتی مختلف در شرکت هپکو جذب شده است.

کاظمی به فعالیت‌های خبرنگاران در راستای انعکاس اخبار و رویدادهای شرکت هپکو اشاره داشته و تصریح کرد: خبرنگاران در بازه زمانی سال‌هایی که شرکت هپکو با مشکلات، چالش‌ها و تنش‌های تولیدی بسیاری درگیر و روبرو بود، تلاش کردند تا وضعیت این شرکت را به درستی منعکس کنند.

وی بیان داشت: همچنین در بازه زمانی 2 سال اخیر که این شرکت به عرصه کار و تولید بازگشته است، خبرنگاران در فرایند رسیدن به رونق مجدد این شرکت نقش پررنگ و مؤثری داشته‌اند و همچنان نسبت به انعکاس اخبار هپکو در رسانه‌ها با این صنعت بزرگ همکاری دارند.

مدیرعامل شرکت هپکو اراک بار دیگر با قدردانی از فعالیت‌های خبرنگاران در همراهی و همگامی با شرکت هپکو، تأکید کرد: امیدواریم که خبرنگاران مانند همیشه در اطلاع‌رسانی درست اخبار هپکو همراه این مجموعه باشند.

در پایان این مراسم از خبرنگاران و عکاسان خبری حامی هپکو که در طول سال‌های گذشته به صورت داوطلبانه نسبت به اطلاع‌رسانی و تهیه اخبار هپکو با این مجموعه همکاری داشتند، با حضور مدیرعامل هپکو اراک تجلیل شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز