خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی:

تمامی جاده‌های استان مرکزی باز هستند / تردد در جاده‌های کوهستانی استان فقط با زنجیر چرخ

تمامی جاده‌های استان مرکزی باز هستند / تردد در جاده‌های کوهستانی استان فقط  با زنجیر چرخ
کد خبر : ۱۳۱۲۳۶۲

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی با بیان اینکه بارش برف در استان از شب گذشته آغاز شده و اکنون تمامی جاده‌های این استان برفی و لغزنده است، گفت: با توجه به بارش سنگین برف، تردد در جاده‌های کوهستانی استان تنها با زنجیرچرخ امکانپذیر است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهرداد جهانی افزود: اکنون تمامی جاده‌های استان مرکزی باز هستند اما تردد در جاده‌های کوهستانی استان از جمله گردنه نقره کمر شهرستان تفرش و جاده‌های شهرستان شازند تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی ادامه داد: بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مرکزی، از بعدازظهر امروز شنبه از شدت بارش‌ها در استان کاسته می‌شود و سامانه بارشی شامگاه شنبه از استان خارج خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی اظهار داشت: از مردم خواسته می شود در صورت امکان از سفرهای غیرضروری در جاده‌های استان مرکزی خودداری کرده و در صورت تردد در جاده‌های استان ضمن همراه داشتن جیره غذایی خشک، وسایل نقلیه خود را به زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی تجهیز کنند.

جهانی تصریح کرد: 54 گروه متشکل از 380 نفر راننده و راهدار در طرح زمستانه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و 35 راهدارخانه وظیفه خدمت رسانی به مسافران را در جاده‌های این استان برعهده دارند.

وی بیان داشت: 6400 کیلومتر انواع آزادراه، راه اصلی و راه روستایی در استان مرکزی وجود دارد که 4000 کیلومتر آن را راه های روستایی تشکیل داده است. 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز