خبرگزاری کار ایران

قاضی‌پور در واکنش به اتهام‌زنی رییس سابق سازمان تامین اجتماعی:

مرتضوی برای رهایی به همه چنگ می‌زند

مرتضوی برای رهایی به همه چنگ می‌زند
کد خبر : ۱۳۰۰۱۱

دادگاه مرتضوی باید علنی باشد / در تیم تحقیق و تحفص که از نمایندگان مجلس شورای اسلامی بودند، تمامی افراد از جناح‌های سیاسی کشور حضور داشتند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه مرتضوی فردی است که برای رهایی به همه دست‌اندازی و چنگ می‌زند، خاطرنشان‌ کرد: این ‌گونه اتهام‌زنی‌ها پاسخ به تخلفات مدیران در تأمین اجتماعی از جمله پرداخت‌های بدون مجوز، خرید و فروش‌های بدون توجیه و بسیاری تخلفات دیگر نیست.
نادر قاضی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در واکنش به مصاحبه اخیر سعید مرتضوی که تیم تحقیق و تفحص را از حامیان فتنه ۸۸ دانسته بود، گفت: در تیم تحقیق و تحفص که از نمایندگان مجلس شورای اسلامی بودند، تمامی افراد از جناح‌های سیاسی کشور حضور داشتند.
عضو کمیته تحقیق و تفحص مجلس از سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: در تیم تحقیق و تفحص از آقای قاضی‌زاده که تا مدتی قبل سخنگوی جبهه پایداری بودند تا آقای محجوب که اصلاح‌طلب هستند و افرادی دیگر از نمایندگان مستقل و رهروان ولایت حضور داشتند و اینطور نبود که یک تفکر و جناح سیاسی در اکثریت باشد.
نماینده مردم ارومیه با بیان اینکه مرتضوی فردی است که برای رهایی به همه دست‌اندازی و چنگ می‌زند، خاطرنشان کرد: این ‌گونه اتهام‌زنی‌ها پاسخ به تخلفات مدیران در تأمین اجتماعی از جمله پرداخت‌های بدون مجوز، خرید و فروش‌های بدون توجیه و بسیاری تخلفات دیگر نیست.
عضو فراکسیون راهروان ولایت با اشاره به اینکه دادگاه مرتضوی باید علنی باشد، اظهار داشت: تمام اعضای تحقیق وتفحص تابع قانون و منتظر تشکیل دادگاه هستند، بهتر است مخاطبان تحقیق و تفحص هم به‌ جای بازی‌های رسانه‌ای منتظر رأی دادگاه و تابع رأی مقام قضایی باشند.
قاضی‌پور در ادامه افزود: باید در این دادگاه‌ها آقای مرتضوی حرف‌هایش را بزند و بگوید که چه کرده است و دست‌های پشت‌ پرده‌ای که می‌گوید کیست و چیست؟
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ضمن درخواست از قوئقضاییه برای برخورد قاطع با مرتضوی گفت: باید با مرتضوی بر اساس قانون برخورد شود و آقای مرتضوی هم نباید از قانون گریزان باشد و به اتهام زنی بپردازد.
وی افزود: اگر ایشان کاری نکرده‌اند، باید جواب دهند که چرا سعی داشتند اسناد و مداراک سازمان تامین اجتماعی را به اشکال مختلف نابود کند و این تلاش نشاندهنده این است که ایشان متخلف است.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز