خبرگزاری کار ایران

قائم‌مقام هلدینگ همتاصنعت:

تفکیک نمایشگاه لوازم خانگی به کالاهای انرژی‌بر و غیر انرژی‌بر یک تصمیم هوشمندانه بود

تفکیک نمایشگاه لوازم خانگی به کالاهای انرژی‌بر و غیر انرژی‌بر یک تصمیم هوشمندانه بود
کد خبر : ۱۴۱۳۳۳۴

قائم‌مقام هلدینگ همتاصنعت، تفکیک نمایشگاه صنعت لوازم خانگی را در هامکس 1402، یک تصمیم هوشمندانه دانست و گفت: وقتی صحبت از نمایشگاه تخصصی می‌کنیم شرکت‌ها و تولیدکننده‌های صنعتی که در این حوزه فعالیت می‌کنند باید حضور داشته باشند و به نظر من تقسیم‌بندی و تفکیک لوازم خانگی انرژی‌بر و غیر انرژی‌بر در نمایشگاه امسال یک تصمیم کاملا هوشمندانه و درست بود.

عباس ابهری، در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به کیفیت برگزاری نمایشگاه صنعت لوازم خانگی، اظهار کرد: با توجه به اتفاقاتی که در چند سال گذشته افتاد مانند شیوع کرونا، نمایشگاه امسال بسیار خوب و تخصصی برگزار شد و از رشد و بالندگی ویژه‌تری برخوردار بود.

وی افزود: حضور چشمگیر شرکت‌های بزرگ صنعت لوازم خانگی با هدف هم‌افزایی و همگرایی در این صنعت مهم و تاثیرگذار، همچنین ارایه و عرضه آخرین دستاوردهای شرکت‌های تولیدکننده به مشتریان و مخاطبان که عموم مردم را تشکیل می‌دهند، قابل تقدیر است.

ابهری به حضور پررنگ بلانتون در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی هامکس نیز اشاره و اظهار کرد: ما امسال به پشتوانه برنامه‌های توسعه محصول که در دست اجرا داریم، توانستیم مدل‌های جدیدی از برخی محصولات بلانتون را در نمایشگاه عرضه کنیم.

وی گفت: سه مدل یخچال فریزر جدید و ماشین ظرفشویی جدید بلانتون را در سبد محصولات‌مان عرضه کردیم و به معرض نمایش گذاشتیم که خوشبختانه با استقبال بازدیدکنندگان در نمایشگاه مواجه شد.

ابهری ادامه داد: در بخش لوازم خانگی کوچک نیز بیش از 6 مدل محصول جدید را به سبد محصولات بلانتون اضافه کردیم و تمامی این موارد حاکی از این است که بلانتون با عزم جدی در صنعت لوازم خانگی رو به جلو حرکت می‌کند.

تفکیک نمایشگاه لوازم خانگی به کالاهای انرژی‌بر و غیر انرژی‌بر یک تصمیم هوشمندانه بود

قائم‌مقام همتاصنعت، تصریح کرد: به این ترتیب بخش بزرگی از برنامه‌ریزی و اهداف سالانه ما  با ارایه دستاوردهایی که در نمایشگاه عرضه کردیم، محقق شده است. در 4 روز نمایشگاه توانستیم با حدود 350 نماینده فروش محصولات بلانتون در سراسر کشور ملاقات حضوری برگزار کنیم و حدود 400 نمایندگی جدید را هم در دست اجرا داریم که پس از اعتبارسنجی و بررسی‌های نهایی آغاز به کار می‌کنند.

وی گفت: یکی از دستاوردهای مهم ما در نمایشگاه هامکس 1402، توسعه شبکه فروش محصولات بود و بخش بزرگی از این اهداف محقق شد. همچنین دید و بازدیدهای سالانه اعضای انجمن صنایع لوازم خانگی و تولیدکنندگان این حوزه نیز به رسم تمامی نمایشگاه‌ها انجام شد.

تفکیک نمایشگاه لوازم خانگی به کالاهای انرژی‌بر و غیر انرژی‌بر یک تصمیم هوشمندانه بود

ابهری از رسانه‌ها و خبرنگاران برای پوشش مناسب رویداد تخصص هامکس 1402 قدردانی کرد و گفت: خبرگزاری ایلنا هم سهم زیادی در حمایت از تولید و صنعت لوازم خانگی کشور دارد که قابل تقدیر است.

مصاحبه و تنظیم: مولود غلامی

 

انتهای پیام/
ارسال نظر