خبرگزاری کار ایران

تقویت ظرفیت پاسخگویی به سؤالات مرتبط با رمز پویا در مرکز اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد

تقویت ظرفیت پاسخگویی به سؤالات مرتبط با رمز پویا در مرکز اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد
کد خبر : ۸۵۲۵۳۳

با توجه به اجرای طرح الزامی شدن استفاده از رمز پویا، برای افزایش کیفیت اطلاع‌رسانی به مشتریان و رفع ابهامات و دغدغه‌ی آنها، تعداد کارشناسان پاسخگو در مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد افزایش یافت.

به گزارش ایلنا، مرکز اطلاع‌رسانی و مشاوره بانک‌پاسارگاد با افزایش 100 درصدی در تعداد سرمایه‌انسانی در سه شیفت کاری، در شبانه‌روز پاسخگوی تعداد بسیاری از تماس‌های مشتریان در خصوص ضرورت استفاده از رمز پویا، نحوه فعال‌سازی، دریافت، ارائه‌ی مشاوره به مشتریان و رفع ابهامات هستند. در این مرکز کارشناسان و بانکداران مسلط به خدمات بانکی، در تلاش هستند ضمن ارائه‌ی مشاوره‌های تخصصی در خصوص محصولات و خدمات بانک‌پاسارگاد، سؤالات تماس‌گیرندگان را به بهترین نحو ممکن پاسخ دهند.
بانک پاسارگاد در اقدامی دیگر، جهت تسریع در امر پاسخگویی، امکان ارسال فایل راهنمای دریافت رمز پویا را برای مشتریان فراهم کرده‌است. به این‌ترتیب که مشتریان ضمن تماس با این مرکز با شماره82890، فشردن کلید «صفر» و وارد کردن شماره تلفن همراه، لینک مربوط به آموزش نحوه‌ی فعال‌سازی و دریافت رمز پویا را از طریق پیامک دریافت خواهند کرد.

گفتنی است به‌صورت هماهنگ در نظام بانکی، استفاده از رمز پویا در پرداخت‌های غیرحضوری جهت افزایش امنیت حداکثر تا پایان دی ماه الزامی خواهد شد. بر این اساس، فعال‌سازی رمز پویا از طریق سامانه بانکداری‌مجازی و سامانه همراه بانک‌پاسارگاد به سهولت امکان‌پذیر است و همچنین مشتریان جهت دریافت این رمز می‌توانند از طریق سامانه همراه بانک‌پاسارگاد، بخش «کارت» و یا کد دستوری #720* (گزینه 6) به وسیله تلفن‌همراه هوشمند و غیرهوشمند، اقدام کنند.

 

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز