خبرگزاری کار ایران

دبیر کار گروه اطلاع رسانی کرونا در استان:

سامانه مشاوره کرونا در قزوین راه اندازی شد

سامانه مشاوره کرونا در قزوین راه اندازی شد
کد خبر : ۸۸۳۲۷۴

دبیر کار گروه اطلاع رسانی کرونا در استان قزوین گفت: سامانه پاسخگویی و مشاوره در مورد بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی قزوین راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمدحسن ارداقیان اظهار کرد: سامانه پاسخگویی و مشاوره در مورد بیماری کرونا با ۱۰ خط برای دادن مشاوره به مردم استان و پاسخ به پرسش‌های آنان از دیروز آغاز به کار کرد.

دبیر کار گروه اطلاع رسانی کرونا در استان افزود: هم استانی‌ها می‌توانند با گرفتن شماره ۱۱۵ و انتخاب شماره ۱ به این سامانه متصل شوند و پرسش‌های خود در مورد کرونا، علائم این بیماری، چگونگی برخورد با بیماری در صورت داشتن علائم، شیوه‌های گند زدایی دست‌ها، سطوح و مواد غذایی و مراجعه به مراکز خدمات جامع سلامت مطرح کنند.

به گفته ارداقیان، این سامانه به صورت ۲۴ ساعته در خدمت هم استانی‌ها خواهد بود.

وی به مردم توصیه کرد، برای قطع زنجیره انتقال حتی الامکان از خانه خارج نشوند و در صورت داشتن علائم سرما خوردگی به جای حضور در مراکز درمانی ابتدا با این سامانه تماس بگیرند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز