خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر قزوین:

واگذاری و مدیریت دهکده طبیعت قزوین به بازنگری نیاز دارد

واگذاری و مدیریت دهکده طبیعت قزوین به بازنگری نیاز دارد
کد خبر : ۱۳۷۹۱۹۱

عضو شورای شهر قزوین گفت: شهردار قزوین باید در حوزه مدیریت و واگذاری دهکده طبیعت بازنگری کند و توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشد، از یک‌ طرف حفظ جان حیوانات این دهکده طبیعت مهم است و از طرف دیگر بودجه‌ای که تا به امروز در دهکده طبیعت تخصیص داده شده، سرمایه کمی نیست.

به گزارش ایلنا، فاطمه اشدری در جلسه علنی شورای شهر قزوین پیرامون بررسی واگذاری دهکده طبیعت به صورت اجاره به سرمایه‌گذار جدید، گفت: ضمن موافقت با مغایرت فرمانداری و رعایت مزایده، در کنار این واگذاری باید آورده شهرداری و سرمایه‌گذار کاملاً روشن، شفاف و مشخص باشد.

رئیس کمیسیون بانوان و امورخانواده شورای شهر قزوین ادامه داد: با وجود اینکه مدیر قبلی دهکده طبیعت روحیه‌اش با حیوانات عجین بود و با او قرارداد محکمی هم بسته شده بود، وضعیت دهکده طبیعت به این شکل نامساعد درآمد، حالا سئوال این است که این سرمایه‌گذار جدید، ندیده و نشناخته می‌خواهد سرمایه شهرداری قزوین را به کدام سمت بکشاند.

نایب‌ رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین ادامه داد: تقاضا می‌کنم وضعیت سرمایه‌گذار جدید حتماً ارزیابی و بررسی شود، چرا که این آسیبی که به حیوانات و محیط زندگی آن‌ها می‌رسد،‌ آن موقع نمی‌رسید و دور از انصاف است که بخواهیم چیز دیگری بگوییم.

وی تصریح کرد: اگر تغییر رویه‌ای در عملکرد نوری، سرمایه‌گذار قبلی با اصلاح تعهدات طرفین قرارداد موسسه پیدا شود، شاید گزینه‌ای از این بهتر برای مدیریت دهکده طبیعت وجود نداشته باشد و باید به این موضوع رسیدگی شود.

اشدری تاکید کرد: سلامت این حیوانات باید برای همه ما مهم باشد، چون موجودات جاندار و بی نظیری هستند که در ایجاد شادی و نشاط مردم موثرند و به عنوان یکی از مراکز مهم گردشگری قزوین به شمار می‌رود.

وی خاطر نشان کرد: مدیرانی که در حال حاضر در دهکده طبیعت در مسند کار و اجرا هستند افراد خوب و دلسوزی هستند، اما قبول داریم که این‌کاره نیستند، یعنی دوست دارند خدمت خوب انجام دهند اما توان کارکردن در این حوزه را ندارند.

به گفته این عضو شورای اسلامی شهر قزوین، حیواناتی هم که در این مدت در دهکده طبیعت تلف شده‌اند، به علت سوءمدیریت عمدی این آقایان نیست، بلکه به این خاطر است که مدیران جدید این‌کاره نیستند، این حیوانات در سرما و گرما و در بهداشت و خوراک نیاز به رسیدگی‌های حساسی دارند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز