خبرگزاری کار ایران

اپال پارسیان سنگان واحد نمونه صنعتی و معدنی خراسان رضوی شد

اپال پارسیان سنگان واحد نمونه صنعتی و معدنی خراسان رضوی شد
کد خبر : ۱۵۰۷۷۱۹

شرکت اپال پارسیان سنگان، برای چهارمین بار موفق به کسب عنوان واحد نمونه صنعتی و معدنی استان خراسان رضوی شد و لوح زرین و تندیس این دوره به محمد مدنی فر مدیرعامل این شرکت اعطا گردید.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت اپال پارسیان سنگان، در آئین گرامیداشت روز صنعت معدن و تجارت، شرکت صنعتی و معدنی اپال پارسیان سنگان موفق به کسب عنوان واحد نمونه صنعتی و معدنی در سال 1403 شد. طی این مراسم که با حضور استاندار، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، صنعتگران و مدیران واحدهای صنعتی و معدنی استان خراسان رضوی و جمعی از فعالان و مسئولان برگزار شد، شرکت اپال پارسیان سنگان، برای چهارمین بار موفق به کسب عنوان واحد نمونه صنعتی و معدنی استان شد و لوح زرین و تندیس این دوره به محمد مدنی فر مدیرعامل این شرکت اعطا گردید.

محمد مدنی فر در حاشیه این مراسم عنوان کرد: در سال جاری که به فرموده مقام معظم رهبری، سال”جهش تولید با مشارکت مردم ” نامگذاری شده، با توجه به عملکرد مثبت و دستاورد های مختلف در زمینه ثبت رکورد گندله و کنسانتره و همچنین نقش موثر در اشتغال‌زایی و اخذ گواهینامه های مختلف در حوزه مدیریت کیفیت، انرژی، تحقیق و توسعه و تعهد به جایزه ملی تعالی سازمانی، طی ارزیابی به‌عمل آمده توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت و نیز خانه صنعت، معدن و تجارت استان؛ این شرکت به عنوان واحد نمونه صنعتی و معدنی سال جاری انتخاب گردید.

وی یادآور شد: خانواده بزرگ اپال پارسیان سنگان همواره از عملکرد مطلوبی برخوردار بوده که جای تقدیر دارد،  بدون شک، تلاش همه مدیران و کارکنان زحمتکش شرکت در این موفقیت نقش داشته است.

مدنی فر با بیان اینکه شرکت اپال پارسیان سنگان نمونه‌ای از توانمندی و تعهد به توسعه اقتصادی بوده و با افزایش تولید، به تقویت نظام اقتصادی و اشتغالزایی استان کمک می‌کند،  این سربلندی غرورآفرین را به صنعت کشور و کارکنان پر تلاش، متعهد و سخت کوش  شرکت اپال پارسیان سنگان تبریک گفت.

اپال پارسیان سنگان واحد نمونه صنعتی و معدنی خراسان رضوی شد اپال پارسیان سنگان واحد نمونه صنعتی و معدنی خراسان رضوی شد

 
انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز