شمارهای برای پیامک و پشتیبانی؛ ضامن توسعه کسب وکارها
استفاده از شماره یکسان برای خدمات تماس، پشتیبانی و همچنین پیامک به مشترکان، یکی از روشهای موثر و مقرون بهصرفه تبلیغاتی برای کسبوکارهای خدماتی است که میتواند ضامن توسعه و افزایش اعتبار آنها نزد مشتریان باشد.
توسعه کسبوکارها اتفاقی نیست؛ هر کسبوکاری برای معرفی محصولات و خدمات خود نیازمند کانالهای ارتباطی موثر و مناسب با مخاطبان خود است. یکی از روشهای رایج در این زمینه خدمات پیامک انبوه است؛ فرصتی که اگر به شیوه سنتی انجام گیرد میتواند با مخاطراتی برای مخاطبان این پیامکها و همچنین آسیب زدن به اعتبار سازمانها همراه باشد. در چنین شرایطی سازمانها برای حفظ اعتبار خود، برقرای ارتباط موثر با مخاطبان و بازنمایی دقیق از محصولاتشان باید چه کنند؟ یک راهکار موثر برای موسسات و سازمانهای خدماتی استفاده از فناوریهای نوین در زمینه ارسال پیامک انبوه است.
خدمات VOIP و پیامک، یکی از شیوههای رایج و موثر این روزهاست که از چهار دهه پیش آغاز و کارآمدی آن اثبات شده است. از مهمترین مزایای این روش میتوان به امکان استفاده از شماره یکسان برای ارسال پیامکهای سازمانی و تماس اشاره کرد. از دیگر مزایای آن، کاهش هزینههای ارتباطی، پیشگیری از کلاهبرداریهای پیامکی، phishing، افزایش اعتماد مشتریان و تاثیر تبلیغات سازمان است.
شمارهای برای تماس و sms
یکی از سرشمارههای رایج، رند، موثر و شناخته شده برای ارائه خدمات پیامک (SMS) انبوه ۹۰۰۰ است. سرشمارهای که همزمان میتواند بستر تماس مشترکان و مخاطبان یک سازمان یا کسبوکار با کارگزاران آن مجموعه باشد و سر آخر، باعث یکپارچگی روشهای مختلف ارتباطی سازمانها شود. تاکنون مجموعههایی چون اسنپپی، کارگزاری مفید، کسبینو، ایران کیش، کارگزاری حافظ، آپارات و فیلیمو از این امکان بهره میبرند و سایر کسبوکارهای خدماتی، تنها از طریق تماس با شماره رایگان ۹۰۰۰۰۰۰۰ و داخلی ۱۴۵۰ و ۱۴۷۰ بیشتر با این فرصت آشنا شوند. همچنین میتوانند به وبسایت مجموعه آسیاتک مراجعه کنند و ضمن دریافت اطلاعات دقیق و کارآمد درباره خدمات پیامک (SMS) انبوه ۹۰۰۰، به صورت آنلاین این خدمات را خریداری کرده و توسعه کسبوکار خود را تضمین کنند.