خبرگزاری کار ایران

پاسخ مدیرکل بازاریابی و تبلیغات گردشگری به چرایی برگزاری تورهای آشناسازی در روزهای کرونایی

پاسخ مدیرکل بازاریابی و تبلیغات گردشگری به چرایی برگزاری تورهای آشناسازی در روزهای کرونایی
کد خبر : ۹۳۵۳۷۱

مدیر‌کل بازاریابی و تبلیغات گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: با در دست اقدام قرار گرفتن برگزاری تورهای آشناسازی داخلی برای استان‌های کشور، ضمن تلاش برای توزیع سفر ایمن و هوشمند در دوران همزیستی با کرونا، ظرفیت‌های گردشگری هر استان به منظور مدیریت سفر، تحریک تقاضا و اعتمادسازی معرفی می‌شود.

به گزارش ایلنا، محمد قاسمی(مدیر‌کل بازاریابی و تبلیغات گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی) با اشاره به برگزاری تورهای آشناسازی گامی در دوران همزیستی گردشگری با کرونا، گفت: در اجرای منویات وزیر محترم میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مبنی بر ترویج "گردشگری داخلی در همزیستی با کرونا" با هدف ایجاد نشاط اجتماعی از یک سو و رونق‌بخشی به کسب و کارهای مرتبط با صنعت گردشگری و اشتغال مربوطه از سوی دیگر، معاونت گردشگری در قالب طرح ضربتی «تحریک و مدیریت تقاضای سفرهای داخلی در دوران کرونا»؛ تور آشنا‌سازی فعالان عرصه فضای مجازی گردشگری، اصحاب رسانه، تور‌گرادانان و دفاتر خدمات مسافرتی، افراد تاثیر¬گذار و گروه¬های مرجع کشور جهت معرفی و شناساندن ظرفیت‌ها و توانمندی‌های گردشگری  استان‌ها را با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی و با همکاری ادارات کل تابعه در دستور کار قرار دارد. 

به گفته مدیرکل بازاریابی هم اکنون تورهای آشناسازی استان‌های قزوین، کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری، مازندران، تهران، البرز، قم، گیلان، همدان و زنجان در دست برنامه‌ریزی و اجرا است که برخی از آنها به کار خود پایان داده‌اند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز