خبرگزاری کار ایران

مستند «ارث مادری» در زنجان رونمایی شد

مستند «ارث مادری» در زنجان رونمایی شد
کد خبر : ۱۵۱۸۷۲۳

روز پنج شنبه ۲۵ مرداد در شهرستان زنجان از مستند «ارث مادری» با موضوع مسکن و شهرسازی و چالش‌های واگذاری زمین به مردم در پروژه مسکن ملی، رونمایی شد.

به گزارش ایلنا، این مستند که از جدیدترین تولیدات مرکز مستند سفیرفیلم است به روایت مشکلات حوزه مسکن پرداخته است و تهیه‌کنندگی و کارگردانی آن را محسن آقایی که پیش از این مستند ایکسونامی رو تولید کرده بود، بر عهده داشته است.

در این مراسم محسن آقایی از چرایی و چگونگی ساخت این مستند گفت و اینکه تولید و انتشار این مستند بیش از ۸ ماه زمان را سپری کرده است و هدف از آن ارائه الگویی جدید برای مسکن و شهرسازی بوده است و اینکه چالش‌های این حوزه در سال‌های قبل در مدل‌های مسکن مهر و مسکن ملی مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

در ادامه مراسم مخاطبین این مستند که بیشتر از افرادی بودند که در پروژه مسکن ملی زنجان سرمایه‌گذاری کرده بودند و در این حوزه دچار خسارت‌های مالی شده بودند به بیان نکات و نظرات خود پرداختند و از ساخت این مستند استقبال کردند.

در انتهای این مراسم نیز حاضرین عکس یادگاری گرفته و ابراز امیدواری کردند که با انتشار این مستند در آستانه انتخاب وزیر جدید راه و شهرسازی در دولت چهاردهم، اتفاق مثبتی در حوزه مسکن و تامین سرپناه برای مردم رخ دهد.

لازم به ذکر است علاقمندان برای تماشای این مستند می‌توانند به کانال آپارات مرکز مستند سفیرفیلم به آدرس apparat. com/safirfilm مراجعه کنند و این مستند را به صورت رایگان تماشا نمایند.

سید مهدی دزفولی معاون جریانسازی مرکز مستند سفیرفیلم با بیان اینکه هدف از انتشار این مستند در این بازه زمانی، ارائه مشکلات قبلی به وزیر جدید راه و شهرسازی است از ارائه الگوی برای بهبود شرایط در ایده این مستند خبر داد و ابراز امیدواری کرد تا این مستند بتواند مورد توجه مخاطبین و علاقمند و به خصوص کارشناسان قرار بگیرد و تحولی مثبت برای کشور رقم بزند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز