خبرگزاری کار ایران

«کنسرتینو» با علیرضا عصار از سوم خرداد در نمایش خانگی

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۲۰۷۲

برنامه «کنسرتینو» که لذت تماشای موسیقی را به مخاطبین هدیه خواهد کرد به میزبانی علیرضا عصار و با حضور هنرمندان شاخص موسیقی کشور از سوم خرداد ماه در نماوا به طور اختصاصی از نماوا پخش می شود.

به گزارش ایلنا، این برنامه که یک کار تازه در حوزه موسیقی است، به میزبانی علیرضا عصار از سوم خرداد ماه به صورت هفتگی از پلتفرم نماوا پخش خواهد شد.

«کنسرتینو» هر هفته میزبان اجرای زنده هنرمندان شاخص موسیقی در سبک های مختلف است. همچنین در کنار این بخش علیرضا عصار گفتگویی با آنها خواهد داشت که فضایی جدیدی را برای مخاطبین ایجاد خواهد کرد.

یکی دیگر از بخش های جذاب این برنامه حضور هنرمندان جوان موسیقی و اجرای متفاوت و زنده آنهاست که می تواند جالب توجه باشد.

«کنسرتینو» قدم تازه ای برای پلتفرم نماوا در حوزه موسیقی است که در سه فصل هر هفته پخش خواهد شد.

از عوامل تولید این برنامه می توان به تهیه کننده:محسن خباز، محمدرضا حسین زاده، کارگردان:میلاد رحیمی، مجری طرح:عرفان ناصری، مدیر پروژه و برنامه ریز:سعیده امیرساعی،سرپرست نویسندگان:محسن امانت، طراح صحنه و دکور:سیامک احصایی، مدیر فیلمبرداری و طراح نور:حسین حاتمی، مدیرصدابرداری موسیقی:آرش پاکزاد، مدیرصدابرداری استودیو:فرهاد امامی، تدوین:نوید توحیدی، طراح گریم:میثم قره گوزلو، کارگردان تلویزیونی:مهدی مظلومی، عکاس:ساناز میرآقایی، دستیار اول کارگردان:نیکی حشمتی اشاره کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز