خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس خبرداد:

آغاز سومین جشنواره استانی ابوذر در فارس

آغاز سومین جشنواره استانی ابوذر در فارس
کد خبر : ۹۵۴۳۰۷

رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس از آغاز سومین دوره‌ استانی جشنواره رسانه‌ای ابوذر در فارس خبر داد و از خبرنگاران، عکاسان، روزنامه‌نگاران و فعالان رسانه برای شرکت در این رویداد دعوت کرد.

به گزارش ایلنا سرگرد پاسدار، مصطفی اژدری در حاشیه رونمایی از پُستر سومین دوره جشنواره ابوذر، در جمع خبرنگاران، گفت: این دوره از جشنواره ابوذر با محورهای جهش تولید و اقتصاد مقاومتی، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، بصیرت و دشمن‌شناسی، مبارزه با تروریسم و خروج آمریکا از منطقه، مسائل صنفی فعالان رسانه، کرونا و کمک مومنانه، چهل سالگی دفاع مقدس، دست‌آوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام و امیدآفرینی، برگزار می‌شود.

وی افزود: بخش‌های مختلف این جشنواره شامل فیلم کوتاه ویژه شبکه‌های اجتماعی، خبر، گزارش، مصاحبه، تیتر، یادداشت، عکس، کاریکاتور،  اینفوگرافی و موشن گرافی است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس گفت: فعالان رسانه برای شرکت در این دوره از جشنواره ابوذر، تا ۳۰ آبانماه امسال فرصت خواهند داشت تا با مراجعه به نشانی الکترونیکی  www.Aboozarha.ir  آثار خود را ارسال کنند.

اژدری بیان کرد: برای هر شرکت کننده این امکان وجود دارد که با یک اثر در سه بخش از بخش‌های مختلف جشنواره شرکت کند و آثار ارسالی باید در بازه زمانی ابتدای آذر سال ۹۸ تا انتهای آبان امسال تولید و منتشر شده باشد.

اژدری با بیان اینکه تولید کنندگان آثار برتر مرحله استانی جشنواره ابوذر علاوه بر دریافت جوایز نقدی، امکان حضور به مرحله کشوری راه می‌یابند، گفت: خوشبختانه طی ۲ دوره گذشته، شاهد استقبال رو به رشد فعالان رسانه در فارس بودیم و در سطح کشور نیز رتبه‌های برتر را در بخش‌های مختلف کسب کرده‌ایم.

رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه فجر استان فارس خاطرنشان کرد: این جشنواره با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، خانه مطبوعات و انجمن صنفی خبرنگاران و عکاسان خبری استان فارس برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به حاکم بودن جنگ نرم، رسانه‌ها به‌عنوان مهمترین ابزار عمل می‌کنند لذا اهمیت شرایط کنونی ایجاب می‌کند که مسئولان با آگاهی از وضعیت تهدیدآمیز موجود و گستره فعالیت‌های رسانه‌های مخالف و معاند جمهوری اسلامی ایران، با نهایت دقت، ظرافت و لطافت، پیام‌های به هنگام و تاثیرگذاری را با هدف تاثیرگذاری بر افکار عمومی داخلی و بین‌المللی ارسال کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز