خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی وزیر کشور؛

راهبرد اصلی دشمن در انتخابات کاهش حضور مردم پای صندوق های رای است

راهبرد اصلی دشمن در انتخابات کاهش حضور مردم پای صندوق های رای است
کد خبر : ۱۴۱۴۴۳۴

معاون سیاسی وزیر کشور گفت : راهبرد دشمن ایجاد فضای روانی یاس و ناامیدی از وضعیت کشور و وارونه نمایی واقعیت ها است و جریان رسانه ای دشمن با سانسور تحرک و نشاط اجتماعی به دنبال حضور حداقلی مردم در پای صندوق های رای است.

به گزارش ایلنا، سید محمد تقی شاهچراغی در جمع فرمانداران و بخشداران استان فارس با بیان اینکه در فاصله چند ماه مانده تا انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان باید اطلاع رسانی و آگاهی بخشی منسجمی نسبت به ضرورت نقش آفرینی مردم در انتخابات صورت بگیرد، گفت: رسانه ها و دستگاه های اطلاع رسانی فضای گفتگو و انتشار اخبار پیرامون فرآیند برگزاری انتخابات و تبیین اهمیت مشارکت مردم را فراهم کنند. 

وی خاطرنشان کرد: پس از وقوع حوادث اخیر در منطقه و جنایات اسراییل علیه مردم بی‌دفاع غزه، همبستگی ملت برای مقابله با نظام سلطه و وحدت و اقتدار کشور تقویت شده است. 

وی افزود: راهبرد دشمن ایجاد فضای روانی یاس و ناامیدی از وضعیت کشور و وارونه نمایی واقعیت ها است و جریان رسانه ای دشمن با سانسور تحرک و نشاط اجتماعی به دنبال حضور حداقلی مردم در پای صندوق های رای است. 

رئیس ستاد انتخابات کشور با تاکید بر اینکه با جهاد تبیین و کار رسانه ای و ایجاد امید در میان مردم و امیدوار کردن مردم نسبت به آینده می‌توان سطح اعتماد عمومی و در نتیجه مشارکت آنها در انتخابات را بالا برد افزود: این مهم نباید به شعار محدود شود و خدمت به مردم وظیفه همیشگی مدیران است و انتظار داریم حل مشکلات مردم با جدیت بیشتری در اولویت کار مسوولان قرار بگیرد. 

معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به حوادث سال گذشته گفت: دشمن وقتی سال قبل نتوانست با آشوب های خیابانی به اهدافش برسد به جنگ روانی روی آورد و مهمترین سلاح دشمن در این آوردگاه مایوس کردن مردم نسبت به آینده کشور بود. 

وی افزود: امیدآفرینی باید با توجه به واقعیات میدانی و جهت گیری کلی نظام و انقلاب اسلامی باشد که در واقع همان گفتمان خدمت و مردم داری است. 

شاهچراغی با اشاره به اینکه سفر هیات دولت و رییس جمهور به استان فارس و دیدار با مردم نشان داد که مردم به دولت اعتماد دارند افزود: به اعتماد و امید مردم باید پاسخ صحیحی بدهیم. بسیاری از مشکلات از گذشته باقی مانده است و با اراده و عزم جدی مدیران و با همدلی و هم‌افزایی میان دستگاه‌ها می‌توان این مشکلات را رفع کرد. 

رئیس ستاد انتخابات کشور با تاکید بر اینکه باید محرومیت‌زدایی در عمل و با مدیریت جهادی محقق شود افزود: محور رشد و توسعه، نیروی انسانی است و در همه بخش‌ها باید بکوشیم بهترین نیروها و مدیران را برای خدمت به مردم انتخاب کنیم که این امر موجب پیشرفت و آبادانی کشور و همچنین افزایش سرمایه اجتماعی کشور و رضایت مردم می شود. 

در پایان این نشست معاون وزیر کشور به بحث در خصوص شیوه هزینه کرد و برگزاری انتخابات اسفند 1402، شیوه برگزاری انتخابات اعم از الکترونیکی یا شیوه سنتی و رای گیری کاغذی پرداخت و حاضرین نیز سوالاتی را مطرح کردند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز