خبرگزاری کار ایران

مدیر دفتر روابط عمومی توزیع نیروی برق فارس خبرداد؛

آخرین فرصت بهره‌مندی از پاداش مدیریت مصرف برای مشترکان خانگی تا پایان شهریور

آخرین فرصت بهره‌مندی از پاداش مدیریت مصرف برای مشترکان خانگی تا پایان شهریور
کد خبر : ۱۳۹۳۴۱۵

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، از مشارکت 30 درصدی مشترکان خانگی استان فارس در برنامه‌های مدیریت مصرف تا پایان مرداد ماه خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمدرسول تحفه در جلسه با رابطان روابط عمومی در مدیریت‌های توزیع نیروی برق شهرستان‌ها، گفت: مشترکان خانگی تا پایان شهریور ماه فرصت دارند در طرح پاداش مدیریت مصرف شرکت کرده و مشمول پاداش صرفه‌جویی برق شوند.

وی با قدردانی از زحمات و همکاری‌های گسترده رابطان در اقصی نقاط استان در اطلاع‌رسانی به موقع، انتشار گسترده برنامه‌ها و فعالیت‌های مدیریت مصرف در تابستان سال جاری ادامه داد: رابطان دفتر روابط عمومی در طول سال همیشه به عنوان یک بازوی کمکی فعال و یاری رسان بوده‌اند که این امر در زمینه مدیریت مصرف نمود بیشتری پیدا کرده است.

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق فارس افزود: از ابتدای شروع برنامه‌های مدیریت مصرف در خرداد ماه سال جاری تاکنون تمام رابطان روابط عمومی در مدیریت‌های توزیع نیروی برق شهرستان ها، با تمام توان در خصوص اطلاع‌رسانی راهکارهای مدیریت مصرف برق به تمامی مشترکان اعم از خانگی، تجاری، اداری، صنعتی و…، همچنین آگاهی بخشی در خصوص پاداش تا ۲۰ برابری وزارت نیرو به مشترکان خوش مصرف خانگی اقدامات لازم را در دستور کار قرار داده و همگام با حوزه ستادی برنامه‌ها را پیش بردند که این تعامل و همکاری‌های مطلوب و موثر ضمن کمک به پایداری شبکه برق، مشارکت حدود ۳۰ درصدی مشترکان خانگی استان فارس در برنامه‌های مدیریت مصرف و پرداخت بیش از ۲۷۵میلیارد ریال پاداش به مشترکان خانگی خوش مصرف از ابتدای خرداد ماه تا پایان مرداد را در پی داشت.

تحفه با تاکید بر اینکه فرصت استفاده و شرکت در طرح پاداش مدیریت مصرف تا پایان شهریورماه ادامه دارد، گفت: تمامی مشترکان بخش خانگی می‌توانند با کاهش مصرف خود نسبت به مدت مشابه سال گذشته در طرح پاداش مدیریت مصرف برق مشارکت کرده و از پاداش طرح تشویقی صرفه جویی برق برخوردار شوند.

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، در ادامه با بیان اینکه در تابستان سال جاری، در حوزه مدیریت مصرف و روابط عمومی کارهای متنوع و ایده‌های نو متعددی به مرحله اجرا درآمد، خاطرنشان کرد: از زمان آغاز برنامه‌های مدیریت مصرف در خردادماه تاکنون، در راستای تشویق و ترغیب همه مشترکان به رعایت مصرف برق و نحوه بهره‌مندی مشترکان خانگی از پاداش طرح تشویقی وزارت نیرو، از تمامی ظرفیت‌های موجود و ابزارهای روابط عمومی از جمله انجام تبلیغات محیطی در سطح شهرستان‌ها، تهیه اخبار با موضوع مدیریت مصرف، گزارش‌های خبری توسط صدا وسیمای مرکز استان، ساخت و پخش نمایش‌های رادیویی، نشان آگهی و زیرنویس‌های تلویزیونی، برگزاری مسابقه، انتشارمحتواهای مدیریت مصرف شامل کلیپ، موشن گرافی، اینفوگرافی، پوستر و… در فضای مجازی و گروه‌های پربازدید، استفاده شد که نتایج بسیار مطلوبی را به همراه داشته است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز