خبرگزاری کار ایران

در دو رشته شنا و دو و میدانی؛

فارس قهرمان مسابقات کشوری بنیاد مسکن شد

فارس قهرمان مسابقات کشوری بنیاد مسکن شد
کد خبر : ۱۲۸۸۹۴۲

استان فارس مقام نخست مسابقات سراسری بنیاد مسکن کشور در دو رشته شنا و دو و میدانی را کسب کرد.

به گزارش ایلنا، در این دوره از مسابقات که با حضور ۱۲۳ ورزشکار از ۲۹ استان کشور  برگزار شد، ۶۳ شناگر در دو رده سنی بالای ۴۵ سال و زیر ۴۵ سال در استخر سرپوشیده انقلاب شیراز به رقابت پرداختند .

همچنین ۶۰ ورزشکار در رشته دو و میدانی در ورزشگاه حافظیه شیراز در مسابقات کشوری بنیاد مسکن حضور داشتند.

در مسابقات دو و میدانی ماده ۱۰۰ متر زیر ۴۵ سال محمد عسکر زاده از فارس ، ایمان کشاورز از ستاد مرکزی بنیاد و محمود زیری از اصفهان در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند. در ماده یک هزار متر زیر ۴۵ سال نیز محمد حسین شهبانی از استان فارس ، بهمن مهران فر از آذربایجان شرقی و روح الله وحید پور از لرستان به ترتیب اول تا سوم شدند.

همچنین در ماده ۱۰۰ متر بالای ۴۵ سال محمد قادری از استان مرکزی، حسین رشیدی از استان سمنان و سید قاسم حسینی از استان فارس جایگاه اول تا سوم را به دست آوردند، در ماده ۱۰۰۰ متر بالای ۴۵ سال هم رضا صادقی از استان فارس ، اکبر دادوران از استان آذربایجان شرقی پرویز حسینی از استان اردبیل مقام های برتر اول تا سوم را به دست آوردند.

در نتایج تیمی دو و میدانی استان فارس قهرمان مسابقات شد و شناگران آذربایجان شرقی و ستاد مرکزی بنیاد مسکن دوم و سوم شدند.

شناگران بنیاد مسکن نیز در مواد ۲۰۰ متر آزاد زیر ۴۵ سال و بالای ۴۵ سال و  ۵۰ متر آزاد زیر ۴۵ سال ، و بالای ۴۵ سال به رقابت پرداختند ، و در نتایج تیمی فارس در جایگاه نخست قرار گرفت و ستاد مرکزی بنیاد مسکن و استان اصفهان به ترتیب دوم و سوم شدند.

مدیر کل امور اداری و پشتیبانی بنیاد مسکن کشور در حاشیه این دوره از مسابقات با اشاره به اینکه اغلب کارمندان در یک روز، یک سوم از وقت خود را در محیط کار سپری می‌کنند، گفت:  داشتن تحرک و ورزش برای کارمندان  بنیاد مسکن که به عنوان یک نهاد با فعالیت عملیاتی در روستاها  بسیار ضروری است.

فارس قهرمان مسابقات کشوری بنیاد مسکن شد

محمدی راد با بیان اینکه اکثر کارهای ما در محل کار با دستگاه‌ها، رایانه‌ها، اینترنت و هوش مصنوعی در حال انجام است، افزود: با کمی دقت نظر در می‌یابیم که سبک کار امروزی بیشتر جنبه‌ی فکری پیدا کرده و جنبه جسمانی آن بسیار کم رنگ شده است از این رو پرداختن به ورزش و تربیت بسیار حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: در میان راه‌های مختلفی که به سلامت کارکنان و افزایش راندمان و تمرکز آن‌ها در کار وجود دارد؛ فعالیت بدنی و ورزش در محیط کار یکی از راه‌های تضمین شده‌ برای بهره‌وری کارکنان است.

مدیر کل امور اداری و پشتیبانی بنیاد مسکن کشور  با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات با روحیه و نشاط کارکنان و با کیفیت  هر چه بهتر  به میزبانی فارس برگزار شد، گفت: در دو سال گذشته با استفاده از اعتبارات عمرانی یک درصد تربیت بدنی در استان فارس دو فضای ورزشی خوب تجهیز  شده است که  امیدواریم این سرانه ورزشی روز به روز بهتر شود.

محمدی راد با بیان اینکه یک دوره دیگر مسابقات نیز  امسال در دستور کار بنیادمسکن انقلاب اسلامی است، اظهارداشت:  پایان آذرماه مسابقات فوتسال کشوری دسته یک در استان اصفهان برگزار می شود.

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس نیز با اشاره به اینکه بیش از ۱۵ درصد از نیروهای بنیاد مسکن بصورت مستقیم و حرفه ای در مسابقات ورزشی حضور دارند اظهار داشت: مسابقات ورزشی در بنیاد مسکن در راستای ایجاد آمادگی برای اجرای بهینه فعالیت های عمرانی برنامه ریزی شده است ، از این رو انتظار است این نیروها با آمادگی بیشتری در مناطق محروم و روستایی به خدمات ادامه دهند.

عطا الله زمانی با اشاره به حضور موثر بنیاد مسکن این استان در مسابقات حرفه ای افزود: مسابقات کشوری بنیاد مسکن در سایر استان ها نیز برگزار می شود و استان فارس در مسابقات فردی و گروهی در این مسابقات حضور خواهد داشت.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز