خبرگزاری کار ایران

زرفارما پیشتاز مواد اولیه درجه یک دارویی ایران

زرفارما  پیشتاز مواد اولیه درجه یک دارویی ایران
کد خبر : ۱۵۳۷۴۸۶

زرفارما، یکی از زیرمجموعه های گروه صنعتی و پژوهشی زر، به عنوان تولید کننده مواد اولیه صنایع دارویی، در نهمین نمایشگاه بینالمللی دارو و صنایع وابسته (ایران فارما ) درتهران حضور دارد

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی گروه زر، گروه صنعتی و پژوهشی زر که با برند تجاری زرفارما در نهمین نمایشگاه ایران فارما حضور یافته ، تولید کننده انواع اکسپینت های (ماده جانبی) دارویی شامل انواع نشاسته های دارویی، گلوکز دارویی، فروکتوز دارویی، نشاسته پری ژل و مالتودکسترین دارویی با گرید دارویی و منطبق با استاندارد GMP همراه با اخذ کد ای آر پی از سازمان غذا و دارو است.

بنابراین گزارش، زرفارما با توجه به پشتوانه فناوری موجود خود و استفاده از افراد متخصص و کارآمد در راستای توسعه محصولات دارویی، در حال انجام اقداماتی شامل راه اندازی خط تولید دکستروز انیدروز، دکستروز مونوهیدراد، سوربیتول، فروکتوز پودری و ویتامین c نیز هست .

زرفارما با نصب و راه اندازی کیلین روم یا اتاق ایزوله با رعایت اصول GMP دارویی در خط تولید و استفاده از دستگاه های به روز منطبق با استانداردهای دارویی برای آنالیز محصوالت، راه اندازی و به

روزکردن آزمایشگاه منطبق با استاندارد هایی که مورد تایید گروه ها و صنعت داروسازی است،  گامهای موثری در مسیر کیفیت مطلوب داروسازان برداشته است.

زرفارما با حضور درنمایشگاه ایران فارما ، به دنبال معرفی محصولات است و خوشبختانه شرکت های بزرگ وگروه های بزرگ و به نام داروسازی، کیفیت محصولات و زیرساختهای زرفارما را تایید کرده اند .
زرفارما ضمن توجه به کیفیت مواد اولیه، امنیت در تامین دارو را به عنوان یک پدافند بسیار مهم در جامعه مد نظر قرار داده و مشکل تامین به موقع ، سریع و در دسترس را حل کرده و نه تنها مانع خروج ارز شده بلکه توانسته است ارز آوری هم داشته باشد.

زرفارما به عنوان زیرمجموعه پالایشگاه غلات زر امروز با پشتوانه صنعتی، برندینگ و بهره گیری از افراد به نام و سرآمد، توانسته درحوزه مواد اولیه داروسازی وارد شود و کشور را از ورود اکسپینت های دارویی بی نیاز کند .
غرفه زرفارما را در محل شبستان نمایشگاه مصلی تهران، از ۱۱ تا ۱۳ مهرماه و از ساعت ۹ تا ۱۶ ، به شماره H ۱۵۳ بازدید کنید و با دانش و محصولات تولیدی زرفارما بیشتر آشنا شوید.

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز