خبرگزاری کار ایران

نماینده اهر و هریس:

بانک‌ها در ۶ ماه اول سال قفل کرده‌اند و بخش عمده تسهیلات را به یک عده خاص می‌دهند

بانک‌ها در ۶ ماه اول سال قفل کرده‌اند و  بخش عمده تسهیلات را به یک عده خاص می‌دهند
کد خبر : ۱۵۴۰۱۰۳

یک نماینده مجلس گفت: بانک ها در ۶ ماه اول سال قفل کرده‌اند و فقط وام ازدواج و فرزندآوری، آن هم بسیار ناچیز پرداخت می کنند، آن ها همچنین در خصوص پرداخت تسهیلات داخلی به سرمایه گذاران وام نمی دهند.

به گزارش ایلنا، بیت‌الله عبداللهی در نشست  علنی امروز (سه شنبه، ۱۷ مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری از رئیس مجلس شورای اسلامی خواهش کرد برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان که قشر بسیار آسیب پذیری هستند یک جلسه مجزا در مجلس اختصاص دهد.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس سازمان برنامه و بودجه عنوان کرد: به نظر می رسد پول گندمکاران در آذربایجان شرقی کمتر پرداخت شده است لطفا آن را بررسی و پیگیری کنید.

عبداللهی در ادامه گفت: بانک ها در ۶ ماه اول سال قفل کرده اند و فقط وام ازدواج و فرزندآوری، آن هم بسیار ناچیز پرداخت می کنند، آن ها همچنین در خصوص پرداخت تسهیلات داخلی به سرمایه گذاران وام نمی دهند. مشکل اساسی ما در این بخش تمرکز گرایی است، خواهش می کنیم که به شورای اشتغال استان ها بیشتر اختیار دهید زیرا اساسا بانک ها با این تسهیلات تکمیلی مخالف اند و آن را از موانع پیشرفت کار بانکی می دانند.

وی افزود: مشکل دیگری که ما در پرداخت تسهیلات اشتغال داریم این است که بانک ها بخش عمده تسهیلات را به یک عده خاص می دهند.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس دوازدهم با اشاره به اینکه ما در تامین گوشت بسیار مشکل داریم، اضافه کرد: دامداری های سنتی و صنعتی معمولا در اعطای تسهیلات به فراموشی سپرده می شوند که موجب مشکلات زیادی در کشور می شود. مگر ما تا کی می توانیم گوشت وارد کنیم؟

عبداللهی در پایان با اشاره به اینکه ما آمایش سرزمینی داریم، تصریح کرد: اگر به شورای برنامه ریزی استان ها و استانداران اختیار بیشتری دهیم، آن ها بهتر می توانند تصمیم گیری کنند که این پول و تسهیلات را کجا خرج کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز