خبرگزاری کار ایران

نقدعلی در تذکر شفاهی:

صدای مظلومان را به گوش جهانیان برسانیم

صدای مظلومان را به گوش جهانیان برسانیم
کد خبر : ۱۵۳۳۸۵۸

نماینده خمینی شهر در مجلس گفت: امروز چشم مظلومان به ام القرای جهان اسلام است. لازم است ندای مظلومان را به جهانیان برسانیم. صهیونیست هیچ گاه سلاح را بر زمین نمی گذارد.

به گزارش ایلنا، محمدتقی نقدعلی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۳ مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: در قرآن آمده است روش همیشگی صهیونیست جنگ افروزی و فساد بر روی زمین است. امروز این سگ های زنجیر پاره کرده در کنار نسل کشی که در غزه و لبنان و شیعیان جنوب رخ داده، علاوه بر جنایات پیجرهایی که دلیل بر شهادت ۵۰۰ نفر دیگر بودند ۴۱ هزار نفر دیگر را نیز در غزه به شهادت رساندند.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز حکام عالم اسلام مرده اند که ندایی از آن ها شنیده نمی شود. از ریاست جمهوری تقاضا داریم در مجامع عمومی جهان ندای مظلومان باشند، طبق آخرین وصیت ولی متقیان که صدای مظلومان را به جهان برسانیم. ریاست جمهوری باید اعلام کند ما پیرو امامی هستیم که ملی گرایی تصور می کرد، پیاده کردن اهداف اسلام در جهان و از بین بردن فقر و گرسنگی تا مبارزه با شرک و کفر انجام پذیرد و تا مبارزه وجود دارد ما نیز هستیم. ما تصمیم داریم پرچم لا اله علی الله را در قله های رفیع به اهتزار در بیاوریم، ریاست جمهوری خود را مکتب امامی می داند که در دفاع از فلسطین و شیعیان جهان حامی مردمان مظلوم است، از تریبون های سازمان ملل باید  این مسئله را مطرح کند.

نقدعلی ادامه داد: امروز چشم مظلومان به ام القرای جهان اسلام است. لازم است ندای مظلومان را به جهانیان برسانیم. صهیونیست هیچ گاه سلاح را بر زمین نمی گذارد، ماهیت رژیم صهیونیستی جنایت است. از رئیس جمهور می خواهیم نطق و مسیر رئیسی رئیس جمهور شهید را در سازمان ملل ادامه دهد و صدای مظلومان را به گوش عالمیان برساند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز