خبرگزاری کار ایران

«شورای هماهنگی مردمی توسعه استان تهران» تشکیل شد

«شورای هماهنگی مردمی توسعه استان تهران» تشکیل شد
کد خبر : ۱۵۳۱۴۱۸

رئیس ستاد مردمی مسعود پزشکیان در استان‌های تهران و البرز از تشکیل «شورای هماهنگی مردمی توسعه استان تهران» خبر داد .

به گزارش ایلنا، میرعلی نگارنده در جمع فعالان ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در استان تهران،  با تبریک هفته وحدت و فرا رسیدن میلاد خجسته رسول اکرم(ص) و امام صادق (ع) اظهار کرد: تأکید مکرر رئیس‌جمهور منتخب از ابتدای ورود به عرصه انتخابات، ایجاد و حفظ وحدت مردم در داخل کشور و تسری آن به جوامع و کشورهای اسلامی بوده است.

وی با اشاره به وجود همبستگی، اتحاد و وحدت رویه در بین حامیان، طرفداران و فعالان سیاسی و اجتماعی رئیس‌جمهور منتخب در سطح استان تهران، گفت: این اتحاد، در ایام تبلیغات انتخاباتی و کسب موفقیت، خواست و اراده مردم را به نمایش گذاشت.

وی با بیان اینکه فعالان ستادهای انتخاباتی رئیس جمهور منتخب در استان تهران، متشکل از «ستادهای مردمی»، «ستادهای امید»، «ستادهای اصلی» و «مدیران کمیته بازرسی ستاد مرکزی» و برخی دیگر از پیشکسوتان عرصه سیاسی و اجتماعی استان تهران بوده است، افزود: حفظ انسجام شکل گرفته در بین مردم و جامعه فعالان، خصوصاً سازمان و پایگاه‌ رأی که نقش مؤثر در کسب موفقیت و پیروزی دکتر پزشکیان داشته‌اند از ضرورت ویژه‌ای برخوردار است.

رئیس ستاد مردمی رئیس جمهور در استان‌های تهران و البرز، ایجاد پل‌های ارتباطی بین کارگزاران نظام از جمله دولتمردان دولت چهاردهم و مردم و همچنین شناسایی و معرفی نیروها و مدیرانی که ظرفیت و پتانسیل ارائه خدمت در عرصه‌های گوناگون مدیریتی و خدمت دارند، را بسیار مهم دانست و عنوان کرد: امروز جامعه ما نیازمند استفاده از مدیران دلسوز، صادق، کارشناس، کاردان، کارآمد و شایسته است که تاکنون نیز در انتصاب همه مدیران مورد توجه رئیس جمهور محترم بوده و با توجه به این تفکر و گفتمان، کابینه «وفاق ملی» شکل گرفته است.

وی در ادامه اظهار کرد: در این برهه شاهد هستیم که رئیس‌جمهور محترم، «وفاق» را که یک شعار در ایام انتخابات بود، به گفتمان بدل کرده و در تشکیل دولت به عنوان یک رفتار و عملکرد به نمایش گذاشته و به آن پایبند است، بر همین مبنا انتظار می‌رود این رویه در سایر سطوح مدیریتی هم شکل بگیرد.

نگارنده، تحقق «گفتمان وفاق» در همه سازمان‌ها و نهادهای درون حاکمیتی جمهوری اسلامی از جمله صدا و سیما، بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و سایر قوا را از مطالبات عمومی دانست و تاکید کرد: فعالان ستادهای انتخاباتی رئیس‌جمهور بر همین اساس و در راستای ایجاد وفاق در جامعه تصمیم گرفتند که تشکیلاتی تحت عنوان «شورای هماهنگی مردمی توسعه استان تهران» را پایه‌ریزی کنند.

رئیس ستاد مردمی رئیس‌جمهور در استان‌های تهران و البرز با بیان اینکه استان تهران به عنوان پایتخت از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، گفت: با پایه‌ریزی «شورای هماهنگی مردمی توسعه استان تهران» به عنوان یک الگو برای سایر استان‌ها، تدابیر لازم در خصوص توسعه استان اندیشیده و تدبیر می‌شود تا بهترین خدمات به مردم ارائه شود.

نگارنده با اشاره به تشکیل سلسله نشست‌هایی که تحت عنوان هیئت مؤسس «شورای هماهنگی مردمی توسعه استان تهران» برگزار شده است، افزود: با توجه به برگزاری این نشست‌ها به این جمع‌بندی رسیدیم که از حضور همه افراد در سطح شهرستان‌های استان و مناطق ۲۲ گانه شهر تهران به نحو شایسته ای استفاده شود.

رئیس ستاد مردمی رئیس‌جمهور در استان‌های تهران و البرز از انتخاب هیئت رئیسه موقت «شورای هماهنگی مردمی توسعه استان تهران» خبر داد و بیان کرد: این شورا توسط اعضا و با ترکیبی که در جلسه مطرح و مورد تأیید قرار گرفته انتخاب شده اند و با اولویت بندی تمام موضوعات مد نظر اعضای محترم و مردم را دنبال خواهند کرد.

وی در خصوص نقش «شورای هماهنگی مردمی توسعه استان تهران» اظهار کرد: این شورا ضمن پیگیری، شناسایی و معرفی مدیران شایسته استان تهران برای معرفی به وزارت کشور و سایر وزارتخانه‌ها، سازمانها و شرکتها، زمینه برگزاری مجمع عمومی، با حضور همه فعالان استان تهران از تمام رده‌های تقسیمات کشوری مثل؛ روستاها، دهستان‌ها، بخش‌ها شهرها و شهرستان‌ها بر اساس پهنه‌های موجود و در شهر تهران هم محله‌ها، نواحی و مناطق ۲۲ گانه شهری تا همه پهنه‌ها را فراهم و بستر سازی می‌کند تا همه‌گیری و مردمی بودن شورا در عمل عیان باشد و همه خواسته‌های عمومی و اثرگذار را پیگیری نمایند تا شاهد رشد و تعالی و توسعه استان تهران از همه لحاظ مخصوصا منابع غنی انسانی و مدیریتی شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز