خبرگزاری کار ایران

پاکمهر در تذکر شفاهی:

امروز شاهد برنامه منسجم و عملیاتی با اولویت حل مشکلات اقتصادی در صحن نبودیم

امروز شاهد برنامه منسجم و عملیاتی با اولویت حل مشکلات اقتصادی در صحن نبودیم
کد خبر : ۱۵۱۸۷۳۷

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز شاهد یک برنامه منسجم و عملیاتی با اولویت حل مشکلات اقتصادی مردم در صحن مجلس نبودیم در حالی که تنها راه برون رفت کشور از مشکلات وجود یک برنامه علمی و مدبرانه است.

به گزارش ایلنا، سید محمد پاکمهر در نشست علنی نوبت عصر امروز (شنبه، ۲۷ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود، با استناد به ماده ۲۰۲ آئین نامه داخلی مجلس در خصوص بررسی وزرا و ارائه برنامه از سوی رئیس جمهور، گفت: ابتدا از فرمایشات و افضات کلام ارشادی رئیس جمهور مبتنی بر نهج البلاغه تشکر می کنم.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، جاجرم، گرمه ، رازو جرگلان در مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین از رئیس جمهور برای درک درست شرایط کشور با سعه صدر و با اعتقاد به ضرورت وفاق ملی در کشور، به ویژه در شرایط کنونی و اعتقاد به استفاده از خرد جمعی کابینه فراجناحی که همه سلیقه ها سهمی در اداره کشور دارند، تشکر می کنم.

وی با بیان اینکه امروز شاهد یک برنامه منسجم و عملیاتی با اولویت حل مشکلات اقتصادی در صحن نبودیم، عنوان کرد: مردم با امیدی به پای صندوق های رأی آمده و به رئیس جمهور و نمایندگان رأی داده اند تا مشکلاتشان با برنامه های جامع و عملیاتی رفع شود. انتظار مردم از نمایندگان ارائه یک برنامه جامع عملیاتی بوده و آن ها امروز نگران مسکن، تورم، نقدینگی و معیشت و سفره خودشان و همچنین اشتغال جوانان هستند. صاحبان صنایع نگران قطعی برق در فصل تابستان و قطعی گاز در زمستان هستند و کشاورزان زحمتکش نگران قطعی برق در ایام تابستان در اوج کشت و کار و برداشت محصول و قطعی برق چاه های کشاورزی و تامین سوخت ادوات کشاورزی هستند.

پاکمهر ادامه داد: امروز مردم نگران مصرف بی رویه سوخت و واردات سوخت چند میلیاردی به کشور خودمان هستند و همچنین نگران تامین آب و برق و گاز موردنیاز مردم هستیم لذا مردم از رئیس جمهور مطالبه دارند یک برنامه عملیاتی ارائه شود که متاسفانه به چشم نمی خورد. تنها راه برای برون رفت از مشکلات موجود در کشور وجود برنامه واقعی و عملیاتی و پرهیز از شعار است. همچنین داشتن یک مدیریت علمی و مدبرانه برای حل مشکلات مردم است. برنامه هفتم یک سند چشم انداز بوده و برای رسیدن به اهداف آن باید یک برنامه اجرایی و عملیاتی داشته باشیم و راهی جز وفاق و همدلی مجلس و کابینه دولت وجود ندارد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز