خبرگزاری کار ایران

آریایی نژاد در تذکر شفاهی:

اتهامات مطرح شده در زمان انتخابات رسیدگی شود

اتهامات مطرح شده در زمان انتخابات رسیدگی شود
کد خبر : ۱۵۱۳۱۴۵

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی از قوه قضائیه خواست تا به اتهامات مطرح شده در زمان انتخابات رسیدگی و به مردم پاسخ دهد.

به گزارش ایلنا، احمد آریایی‌نژاد در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۱۴ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود در خصوص موضوعات مطرح شده در زمان انتخابات و سبک تبلیغات، گفت: در زمان انتخابات اتهاماتی زده و پرونده هایی مطرح شده اما بدون رسیدگی و پاسخ مناسب مردم رها می شود. متاسفانه به دلیل مطالب رها شده از هر سو بی اعتمادی در میان مردم ایجاد می شود، موضوعاتی مانند کرسنت، چای دبش و یا اینکه فردی با وجود قتل همسر خود به دلیل اینکه مقام عالی است با مشکلات کمتری همانند مردم عادی مواجه می شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از قوه قضائیه و دادگستری می‌خواهم این موضوعات دوگانه را برطرف کرده تا عدالت و شفافیت برقرار شود. در فضای انتخاباتی به جای برنامه خارج شده و مردم نسبت به موضوعات مختلف روشن شوند این محل به عرصه ای برای اتهام زنی مطرح می شود.

وی با اشاره به مشکلات فرهنگیان بازنشسته و افرادی که می‌خواهند در مجمع وزارت آموزش و پرورش جذب شوند، عنوان کرد: سال های سال است که این تنش ذهنی در میان فرهنگیان وجود دارد، یک بار برای همیشه این موضوع را قانونمند کنند و با زمان مشخص مشکلات برطرف شده و دیگر نیرویی به جز فارغ التحصیل از دانشگاه فرهنگیان جذب نشود و افراد باقیمانده که شرکتی، نهضتی و نوع قرارداد دیگری دارند برای یکبار قانونمند شوند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات مرتبط با گازوئیل تراکتور کشاورزان، عنوان کرد: به شدت مردم منطقه ما از این موضوع گله مند هستند و سریع تر مسئولان مربوطه باید سهمیه ها را افزایش دهند، وقتی با استان های همجوار مقایسه می شود کشاورزان دلخور می شوند از سوی دیگر بحران آب همچنان وجود دارد لذا دولت و مجلس باید اعتبارات کافی برای رفع فرسودگی شبکه ها تخصیص دهند.

وی ادامه داد: در حوزه حمل ونقل واگن های مسیر ملایر به کرمانشاه کیفیت مناسب و در شأن مردم ندارند. این موضوع دیگر تقدم پیشگیری بر درمان است و باید به موضوع خانه بهداشت توجه ویژه ای شود چرا که یکی پس از دیگری در حال از بین رفتن است. در پایان تاکید می کنم که پول گندمکاران به موقع تاکید شود.

حاجی بابایی در پاسخ به این تذکر، گفت: در پاسخ به نمایندگانی که مراجعه کرده و مطالبی را در رابطه با فرهنگیان مطرح می کنند عرض می کنم که ما آزمون های گوناگونی گرفته ایم اما یکسری افراد تحت عنوان خدماتی یا نهضتی و یا موارد دیگر باقی مانده اند لذا برای اینکه مشکلات آن ها حل شود در بودجه ۱۴۰۳ به دولت اجازه دادیم ۲۴ ساعت حق التدریس به آن ها بدهد. خواهشمندم وزارت آموزش و پرورش و دولت دغدغه این افراد را پایان دهند چرا که مدام این معلمان به نمایندگان مراجعه می کنند و باید حل شود. آموزش و پرورش باید به شکلی عمل کند که هیچ کس به این وضعیت در مجموعه آموزش و پرورش زندگی نکند و مشکل تعداد باقی مانده نیز حل شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز