خبرگزاری کار ایران

در صحن مجلس؛

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور قرائت شد

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور قرائت شد
کد خبر : ۱۴۰۵۲۳۶

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت شد.

به گزارش ایلنا، احمد نادری در نشست علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه، ۱۷ مهر ماه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

- تذکر کمال حسین‌پور نماینده پیرانشهر به وزیر اقتصاد: ضرورت افتتاح شعب بانکی در سه شهرستان میرآباد، سردشت و پیرانشهر.

- تذکر علی حدادی نماینده ساوجبلاغ به همراه ۳۶نفر از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم رسیدگی به گرانی میوه، گوشت قرمز ، مرغ و لبنیات با وجود فراوانی در بازار. همچنین تذکر به همراه ۱۸ نفر از نمایندگان به وزیر کشور: لزوم تأمین امنیت شغلی رانندگان تاکسی‌های اینترنتی در مواجهه با بی‌‌حجابی مسافران.

- تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر به همراه ۳۸ نفر از نمایندگان به وزیر صنعت، معدن و تجارت: لزوم استفاده از ظرفیت‌ تولیدات داخلی در حوزه قطعات مورد استفاده در صنایع ریلی و جلوگیری از واردات بی‌رویه قطعات دارای تولیدات داخل.همچنین تذکر به همراه ۵۵ نفر از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم اصلاح نرخ تضمینی خرید گندم  و تسریع در پرداخت مطالبات کشاورزانی که  محصولات خود را تحویل داده‌اند.

- تذکر روح الله ایزدخواه نماینده تهران به وزیر اطلاعات: لزوم بازگرداندن مدارک اداری و تجاری شرکت دام گستر شهر ری.

- تذکر جعفر قادری نماینده شیراز به همراه ۲۱ نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: لزوم تسریع در اجرای تقاطع غیرهمسطح ورودی دروازه قرآن شیراز.

- سید محمدرضا میرتاج الدینی نماینده تبریز به همراه ۲۷ نفر از نمایندگان به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: ضرورت نظارت بر عملکرد سازمان تأمین اجتماعی در خصوص صدور احکام پرونده‌های بازنشستگی.

- جبار کوچکی نژاد ارم ساداتی نماینده رشت به همراه ۲۰ نفر از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم خرید تضمینی برنج کشاورزان. همچنین تذکر به همراه ۲۰ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: لزوم تسریع در صدور دستور خرید تضمینی برنج کشور. همچنین تذکر به همراه عباس جهانگیرزاده، حسینعلی حاجی دلیگانی، علی حدادی، قاسم ساعدی، کیومرث سرمدی واله، مهدی شریفیان، رسول فرخی میکال و سارا فلاحی به وزیر کشور: لزوم ارتقاء مراکز دهستان‌های سراوان، زیباکنار، آقاسید شریف در بخش مرکزی رشت به شهر.

- تذکر محمدرضا احمدی نماینده رشت به همراه ۱۵ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی: لزوم تسریع در حل مشکلات برنجکاران گیلان و تعیین تکلیف برنج انبار شده.

- تذکر مهدی عسکری نماینده کرج به همراه ۲۷ نفر از نمایندگان به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: لزوم رعایت شئونات اخلاقی و قانونی در اجرای کنسرت‌ها و برنامه‌های هنری و ضرورت تدوین و برنامه‌ریزی جهت عدم تکرار هنجارشکنی‌ها. همچنین تذکر به همراه ۵ نفر از نمایندگان به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری: لزوم تسریع در اتصال برخی دانشگاه‌ها و مراکز وزارت علوم به پنجره الکترونیک خدمات دولت هوشمند.

- تذکر حسن نوروزی نماینده رباط کریم به همراه ۲۴ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: ضرورت استفاده از تهاتر و پول کشورها هدف در تعاملات اقتصادی.

- تذکر علی رضائی نماینده کنگاور به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم رسیدگی به گرانی، احتکار و کمبود مرغ و گوشت در بازار.

- تذکر  محمدحسن آصفری نماینده ارک به وزیر جهاد کشاورزی: ضرورت توجه به بالا بودن شاخص کیفیت آلودگی هوا در کشور و مشکلات ایجاد شده برای مردم.

- تذکر کمال حسین‌پور نماینده پیرانشهر به رئیس جمهور و وزیر اقتصاد: لزوم تسریع در ثبت‌نام جاماندگان سهام عدالت.

- تذکر علیرضا منادی سفیدان نماینده تبریز به همراه ۳۰ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: لزوم تسریع در تصویب اساسنامه سازمان توسعه و سرمایه‌گذاری موضوع ماده ۱۴ قانون جهش تولید دانش‌بنیان.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز