رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر خبر داد:
اضافه شدن ۱۶ رشته مهمترین دستاورد دانشگاه آزاد شوشتر
استادان به عنوان الگوی اصلی دانشجویان میتوانند درگسترش اخلاق و رفتارهای مثبت بسیار مؤثر باشند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر که درجمع اعضای هیات علمی دانشکدههای فنی ومهندسی، علوم کشاورزی وعلوم آب سخن میگفت تاسیس و راه اندازی ۱۱ رشته جدید در مقطع کارشناسی ارشد و ۵ رشته در مقطع دکترا را از مهمترین دستاوردهای واحد شوشتر در شش ماهه اول سال ۹۳ عنوان کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا ازشوشتر، در نشست مشترک هیات رئیسه و اعضای هیات علمی سه دانشکده علوم فنی و مهندسی، علوم کشاورزی و علوم آب، که به منظور بحثو تبادل نظر درخصوص مباحثآموزشی، پژوهشی، فرهنگی و دانشجویی برگزار شد، دکتر حسینی رئیس واحد شوشتر بر لزوم تلاش در ارتقای هرچه بیشتر کیفیت آموزش و حاکمیت ارزشهای دینی در فضای عمومی دانشگاه تاکید و خاطرنشان کرد: استادان به عنوان الگوی اصلی دانشجویان میتوانند درگسترش اخلاق ورفتارهای مثبت بسیار مؤثر باشند.
وی با اشاره به جایگاه کم نظیر دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر از نظر مرتبه علمی و جامعیت خاطرنشان کرد: این جایگاه باید همواره حفظ شود و ارتقا پیدا کند و این امر در پرتو هماهنگی و همدلی هیات رئیسه، اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان محقق میشود.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر نظم و انضباط را لازمه یک محیط علمی دانست و از اعضای هیات علمی خواست در تحقق این امر تلاش کنند، چرا که نظم و انضباط پیش شرط پیشرفت در زمینههای مختلف است.
دکتر حسینی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همه اعضای خانواده دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر گفت: به حول و قوه الهی حاصل بخشی از زحمات بیوقفه همکاران، راه اندازی ۱۶ رشته جدید در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا بوده است که این از مهمترین دستاوردهای واحد شوشتر در شش ماهه نخست سال ۹۳ به شمار میآید و قطعا مردم خوب ما باید منتظر اخبار مسرتبخش دیگری باشند.
دراین نشست دو ساعته که معاونان فرهنگی، آموزشی و اداری مالی نیز به ارائه دیدگاههای خود پرداختند، مطالب گوناگونی مطرح شد که اهم آن به شرح زیر میباشد:
۱ - تلاش در راستای تاسیس شرکتهای دانش بنیان
۲ - ضرورت راه اندازی مراکز رشد و فن آوری
۳ - توجه بیشتر به مدرسین نیمه وقت و حق التدریس
۴ - تداوم نشست های مشترک هیات رئیس و اعضای هیات علمی
۵ - هوشمندسازی کلاسهای درس با تجهیزات مدرن
۶ - رفع موانع دست و پاگیر فعالیتهای پژوهشی
۷ - استفاده بیشتر ازدانشجویان در امور مختلف دانشگاه
۸ - نگاه ویژه و متفاوت به دانشجویان نخبه