پچپچ و کسب دومین تندیس برند محبوب مصرفکنندگان
پچپچ در هفتمین جشنواره ملی برند محبوب، با حمایت گسترده مصرفکنندگان در فضای مجازی موفق به کسب تندیس زرین در گروه کیک و کلوچه شد. این تندیس طی مراسمی در تاریخ 29 مرداد 1399 در مرکز همایشهای بینالمللی رایزن تهران، به مدیریت عامل شرکت پچپچ اهدا گردید.
در این نظرسنجی گسترده ملی که از تاریخ 15 اردیبهشت ماه تا 25 تیرماه 1399 در 48 گروه کالا و خدمات و باحضور بیش از 800 برند برگزار گردید، 3.044.289 رای مردمی جمعآوری شد که مبنای انتخاب برندهای محبوب ایرانی قرار گرفته است.
پچپچ نخستین تولیدکننده کروسان در ایران است و بسیاری از طرفداران، این نان لایهای را با نام پچپچ میشناسند. ارائه محصولات نوین بر اساس علایق و سلایق مصرفکنندگان، رعایت استانداردهای بالای سلامتی و بهداشتی و کیفیت تراز اول محصولات پچپچ، عوامل اصلی در محبوبیت این برند میباشد. برند پچپچ در ادامه فعالیتهای نوآورانه خود، محصول جدید پچپچ مای وی بدون مغزی را در سه طعم مختلف به بازار ارائه کرده است.