خبرگزاری کار ایران

مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده صاحبان سهام شرکت دخانیات ایران برگزار شد

مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده صاحبان سهام شرکت دخانیات ایران برگزار شد
کد خبر : ۹۶۲۸۱۷

مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده سالیانه صاحبان سهام شرکت دخانیات ایران با حضور 100 درصد صاحبان سهام روز سه شنبه ۱۱شهریور ماه سال جاری برگزار شد.

به گزارش ایلنا از روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل شرکت دخانیات ایران، مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده سالیانه منتهی به سال مالی ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ شرکت دخانیات ایران در تاریخ ۱۱ شهریور ماه ۱۳۹۹ در محل سالن امام علی (ع) مجتمع دخانیات تهران با هیأت رئیسه متشکل از آقایان علیرضا موحدی به عنوان رییس جلسه ، وحید سپهر و رضا کوهشاری بعنوان ناظر و سیاوش افضلی به عنوان دبیر و با حضور نمایندگان وزارت صنعت، معدن و تجارت ، موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد، سازمان خصوصی سازی و نمایندگان سازمان حسابرسی برگزار شد.

در این جلسه صاحبان سهام پس از استماع گزارش مدیرعامل و هیأت مدیره و حسابرس مستقل و بازرس قانونی ، با تصویب بندهای مربوطه و بیان تکالیف قانونی و مورد نیاز؛ از تلاش‌های انجام شده در شرکت دخانیات ایران برای بهبود شرایط تقدیر و ابراز امیدواری کردند روند رو به جلو فعالیت های شرکت طی سال ۹۹ همچنان تداوم یابد.

شایان ذکر است که گزارش صورت‌های مالی نشان می دهد که در نیمه دوم سال ۱۳۹۸ روند تولید و فروش شرکت روندی مثبت و صعودی را تجربه کرده و زیان عملیاتی نیمه ابتدای سال ۹۸ بواسطه‌ی سود عملیاتی در نیمه دوم سال جبران و سهم بازار محصولات شرکت در بازار مصرف به بیش از 15 درصد ارتقاء یافته است.

شرکت دخانیات ایران بر اساس صورت‌های مالی منتهی به سال ۱۳۹۸ در بسیاری از شاخص‌های مالی، تامین مواد اولیه، تولید، فروش و سهم بازار موفق عمل کرده و مجموعاً در این سال مالی، سودآور بوده است که این عملکرد و صورت‌های مالی منتهی به ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ مورد تایید و تصویب اعضاء مجمع و سهامداران قرار گرفت.

گفتنی است شرکت دخانیات ایران با ۷ مجتمع بزرگ تولیدی در استانهای تهران، گیلان، مازندران، گرگان، اصفهان ،کردستان و آذربایجان غربی و ۲۳ اداره استانی در سرتاسر کشور بعنوان یک بنگاه ملی بالغ بر 100 سال است که در حوزه صنعت دخانیات فعالیت های تولیدی، بازرگانی و کشاورزی را بر عهده دارد و بی شک با حمایت های سازمان های بالادستی و امید به آینده میتوان سهم بزرگی در اشتغال زایی در کشور و سود دهی به سهامداران محترم را برای این برند ملی متصور بود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز