افزایش سهم بازار قطعات یدکی در دستور کار/ نقش پررنگ نمایندگی ها در برندسازی و توسعه بازار

مدیرعامل سایپایدک گفت: با برنامهریزیهای انجام شده، حجم فروش قطعات یدکی و سهم بازار سایپایدک افزایش مییابد.
به گزارش ایلنا از سایپانیوز، محمدحسن جبلیجوان در جمع عاملیتهای برتر فروش قطعات یدکی، با بیان این مطلب افزود: عاملیتهای سایپایدک نقش مهمی در برندسازی و بسترسازی فرهنگ استفاده از قطعات اصلی بر عهده دارند و باید از ظرفیتهای موجود به بهترین شکل استفاده کنیم.
وی ورود قطعات یدکی تقلبی به بازار را یکی از چالشهای اصلی شرکتهای ارائه دهنده خدمات پس از فروش برشمرد و گفت: سال آینده برنامه فروش سایپایدک با تحول بزرگی روبرو خواهد شد و انتظار داریم عاملیتها بیش از پیش در این مسیر همراه ما باشند.
مدیرعامل سایپایدک گفت: با برگزاری نشستهای هم اندیشی، برای غلبه کردن بر چالشهای موجود فروش قطعات یدکی راه حلهای مناسبی پیدا میکنیم و با تکیه بر خرد جمعی، به بهترین نتایج خواهیم رسید.
گفتنی است؛ در جلسهای که با حضور مدیرعامل سایپا یدک و تعدادی از نمایندگیهای سراسر کشور برگزار شد، عاملیتهای برتر فروش قطعات یدکی به تشریح وضع موجود و ارائه راهکارهای پیشنهادی برای افزایش سهم سایپایدک از بازار فروش قطعات یدکی پرداختند.