خبرگزاری کار ایران

برای نخستین بار و ۲۱ سال پس از تاسیس؛

نخ‌تایر صبا، واحد نمونه ملی استاندارد شد

نخ‌تایر صبا، واحد نمونه ملی استاندارد شد
کد خبر : ۱۵۴۲۶۹۳

شرکت سرمایه‌‎گذاری و توسعه صنایع لاستیک بعد از کسب موفقیت در آزمون‌های کیفی سازمان ملی استاندارد موفق به کسب عنوان واحد نمونه‌ استاندارد ملی شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی نخ تایر صبا در مراسم تجلیل از واحدهای نمونه استاندارد که در سالن اجلاس سران تهران برگزار شد، مسعود امیدی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه صنایع لاستیک لوح و تندیس کسب این رتبه را دریافت کرد. کسب این عنوان توسط نخ‌تایر صبا به عنوان یکی از شرکت‌های تابعه شستا و صندوق بازنشستگی کشوری، در حقیقت گامی موثر در مسیر نقش آفرینی هر چه بیشتر این محصول ملی در صنعت تایرسازی و زنجیره ارزش این صنعت محسوب می شود.

شایان ذکر است؛ مجتمع تولیدی صبا با دارا بودن پروانه کاربرد علامت استاندارد جهت دو فرآورده "منسوج استخوان بندی تایر از جنس پلی آمید و پلی استر" و با شاخص‌های استمرار در حفظ هر دو پروانه و نیز عدم وجود نقص بحرانی عمده در سنوات قبل ، تداوم حضور مدیر کنترل کیفیت معین در واحد تولیدی با مشارکت در تدوین استانداردهای ملی ایران ، دارا بودن آزمایشگاه همکار اداره استاندارد با گواهینامه ISO-IEC 17025 و حفظ و تداوم این گواهینامه، صادرات محصول ، دارا بودن گواهینامه  ISO 9001-2015 ، برگزاری دوره های آموزشی مناسب ، انجام فعالیت های تحقیقاتی ، ارتقا سطح فناوری و تکنولوژی و روش ساخت و تولید و که منجر به ارتقا کیفیت ، افزایش تولید ، کاهش قیمت تمام شده و کاهش ضایعات ، موفق به کسب مقام واحد نمونه استاندارد‌های ملی ( کشوری ) شده است.

شایان ذکر است؛ نخ تایر صبا از شرکت‌های عضو گروه شستا و صندوق بازنشستگی کشوری از جمله تولیدکنندگان مواد اولیه مورد نیاز صنعت تایرسازی کشور است. صنعتی که هم اکنون با سرمایه‌گذاری سنگین در مسیر اجرای طرح‌های توسعه ای با هدف جهش تولید و‌ رفع اتکا به خارج از کشور قرار دارد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز