خبرگزاری کار ایران

همراه با ادامه حضور در ایران؛

هایپراستار ۱۵ ساله شد

 هایپراستار ۱۵ ساله شد
کد خبر : ۱۵۸۸۵۸۳

روابط عمومی شرکت هایپراستار ایران: پانزده سال از آغاز به کار فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپراستار در ایران گذشت؛ مجموعه‌ای که با بهره‌گیری از دانش و مدیریت بین‌المللی، استانداردهای جدیدی را در صنعت خرده‌فروشی مدرن کشور ایجاد کرده و به دنبال گسترش و بهبود خدمات خود در این حوزه است.

هایپراستار فعالیت خود را از سال ۱۳۸۸ آغاز کرد و توانست تحولی عمیق در صنعت خرده‌فروشی ایجاد کند؛ چرا که برای اولین بار،‌ طیف گسترده‌ای از کالاها از برندهای گوناگون در یک محل، و با قیمت به‌صرفه ارائه می‌شد. این برند در حالی ۱۵ سالگی خود را جشن می‌گیرد که طی این سالها تغییرات عمده‌ای به نفع مصرف‌کننده در بازار ایجاد کرده است.

طی این ۱۵ سال، هایپراستار استانداردهای جدیدی در بازار تعریف کرده که یکی از مهم‌ترین آنها جا انداختن مفهوم «همه چیز زیر یک سقف» است. با استفاده از این مفهوم که کاملاً منطبق بر زندگی شهری و پرسرعت امروزی است، طیف بسیار گسترده‌ای از کالاها، از محصولات تازه، نان، میوه و سبزیجات گرفته تا لوازم خانگی سبک و سنگین، در یک فروشگاه عرضه می‌شوند. این کالاها با تنوع بالا، از هر کیفیت و قیمتی، حق انتخاب را برای مشتری به ارمغان می‌آورند تا هرکس بتواند متناسب با سطح درآمد و نیازش، کالای مدنظر خود را تهیه کند.

از طرف دیگر، ارائه‌ی کالاها با قیمت و تخفیف‌های مناسب، صرفه‌ی اقتصادی را برای مشتریان فراهم کرده که باعث می‌شود هزینه کمتری بابت خریدهای مشابه، در هایپراستار بپردازند. قیمت تنها عامل مهم در خرید نیست و علاوه بر آن، هایپراستار تجربه‌ی خرید افراد را نیز متحول کرده است؛ به این معنا که خرید علاوه‌بر تأمین مایحتاج خانوار، سرگرمی و فعالیت‌های جانبی را نیز شامل می‌شود. در راستای ایجاد تجربه‌ی خرید بهتر، استقرار فروشگاه‌های هایپراستار در مراکز خرید بزرگ، باعث شده خرید از آن به تجربه‌ای چندجانبه تبدیل شود.

ارائه این خدمات و نیز تمرکز بر کیفیت، تأمین مستقیم کالا از مزرعه، استانداردهای سختگیرانه‌ی بهداشتی و توسعه مداوم بخش محصولات تازه در هایپراستار، با استقبال گسترده‌ی مردم در شهرهای مختلف همراه شد. این استقبال مهم‌ترین عامل رشد هایپراستار به ۲۹ شعبه (۱۵ هایپرمارکت و ۱۴ سوپرمارکت) در ۱۳ شهر ایران بوده است. هایپراستار همچنین با توسعه فعالیت‌های خود، از ۶ سال پیش فروشگاه‌های زنجیره‌ای آرایشی و بهداشتی «مایلی» را راه‌اندازی کرده که این محصولات را برای هر قشر و هر سطح درآمدی، در دسترس قرار می‌دهد.

فروش سازمانی، فروش آنلاین از طریق اسنپ مارکت و نیز مدیریت مراکز خرید نیز از جمله فعالیت‌های دیگری بوده که هایپراستار در سال‌های اخیر به فعالیت‌های خود افزوده است.

به لطف نوآوری‌های هایپراستار و استقبال مردم و در پی آن، ورود و سرمایه‌گذاری سایر فعالان اقتصادی در بازار خرده‌فروشی ایران، این روزها فروشگاه‌های زنجیره‌ای حتی در شهرهای کوچک و روستاهای ایران نیز توسعه یافته‌‌اند و باعث توزیع سریع‌تر و بهینه‌تر محصولات کارخانه‌ها و صنایع برای قشر وسیع‌تری از مردم شده‌اند.

 

برنامه‌های آینده هایپراستار در بازار ایران

پس از گذشت ۱۵ سال فعالیت مستمر، هایپراستار به برنامه‌های خود برای توسعه پایبند است. در این راستا، این مجموعه علاوه بر نوسازی چند فروشگاه کلیدی در سال گذشته، اکنون در حال برنامه‌ریزی برای افتتاح سه فروشگاه جدید در سه شهر مختلف است تا دسترسی بخش بیشتری از مردم ایران به خدمات نوآورانه هایپراستار فراهم شود.

در آخر اینکه نوآوری، پایبندی به مباحث توسعه پایدار و بهبود مداوم تجربه مشتریان که نیروی محرکه اصلی هایپراستار به سمت توسعه بوده، همچون همیشه جزو برنامه‌های کلیدی این برند خواهد بود که این موضوع می‌تواند باعث ارتقاء بیشتر صنعت خرده‌فروشی در ایران نیز شود.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز