خبرگزاری کار ایران

10 ویژگی طلایی درباره وب سرویس پیامک قاصدک

10 ویژگی طلایی درباره وب سرویس پیامک قاصدک
کد خبر : ۸۲۸۳۴۰

سامانه پیام‌کوتاه شرکت ارتباطات قاصدک، با بیش از 10 سال سابقه کار، در زمینه تبلیغات پیامکی، در حال فعالیت است. این سامانه که نرم افزاری توان‌مند، جهت ارسال، دریافت و پردازش پیام‌کوتاه از طریق Rest API است؛ تمام تلاش خود را برای ارائه به‌روزترین و پیشرفته‌ترین خدمات مربوط به سامانه ارسال پیامک بکار گرفته، و در حال حاضر یکی از کامل‌ترین سامانه‌های فعال کشور است.

برنامه نویسان و طراحان سیستم‌های نرم افزاری می‌توانند با استفاده از وب سرویس پیامک قاصدک، پیامک‌های مورد نیاز خود را برای کاربران خود، ارسال کنند و گاهی برایشان پیام‌صوتی بفرستند.

در ادامه مطلب فوق به برخی از امکانات وب سرویس پیامک قاصدک اشاره می‌کنیم.

با وب سرویس پیامک قاصدک می‌توانید به امکاناتی چون ارسال ساده پیامک‌ها، ارسال گروهی و ارسال پیامک‌های اعتبار سنجی بصورت نامحدود دسترسی داشته باشید.

همچنین کاربران وب‌سرویس قاصدک، می‌توانند برخی از خدمات اختصاصی این وب‌سرویس را هم‌چون سرویس اعتبار سنجی و سرویس قرعه کشی پیامکی به نرم افزارهایشان اضافه نمایند.

ارسال تماس صوتی

علاوه سرعت بالا در ارسال پیامک، یکی از ویژگی های ممتاز سامانه پیامکی قاصدک؛ امکان ارسال پیام صوتی در کمترین زمان ممکن؛ به خطوط ثابت و تلفن همراه است.

سرویس اعتبار سنجی

بازیابی کلمه عبور، ارسال کد تایید و رمز عبور یک‌بار مصرف، تنها کاربردهای سرویس اعتبار سنجی سامانه پیامکی قاصدک، نیستند؛ با این سرویس می‌توانید بدون نیاز به داشتن خط خدماتی، اقداماتی هم‌چون ارسال کد فعالسازی، شماره چک و فاکتور، کد قرعه کشی و ... را به تمامی کاربران ارسال نمایید.

ماژول‌های قاصدک برای سیستم‌های مدیریت محتوا

سامانه پیامکی قاصدک این امکان را در اختیار شما قرار داده تا مجموعه‌ای از ماژول‌ها و افزونه‌های سیستم‌های مدیریت محتوای پرکاربرد برای سهولت در ارسال پیامک و مدیریت فرآیندها در سیستم‌های فروشگاهی کنار هم قرار گیرند و در ارائه خدماتی بهتر شما را یاری کنند.

SDK زبان های برنامه نویسی

کیت توسعه‌ی نرم‌افزار یا SDK مجموعه توابع و کتابخانه‌های کامپایل شده‌ای است که تولیدکنندگان نرم‌افزار برای آسان کردن برنامه‌نویسی برای محیط خاصی آن را فراهم می‌ کنند و در اختیار برنامه‌نویسان قرار می‌دهند. همچنین برای سهولت کار برنامه‌نویسان، کتابخانه‌هایی برای زبان‌های برنامه‌نویسی، فریم‌ ورک‌های مختلف و ماژول‌هایی برای سیستم‌های مدیریت محتوای پرکاربرد آماده شده است که برنامه نویسان با استفاده از این امکانات، در مدت زمان کوتاهی می‌توانند، وب سرویس پیامک قاصدک را به نرم افزارهایشان اضافه کنند.

از برخی امکانات سامانه پیامکی قاصدک صحبت کردیم؛ در ادامه می‌خواهیم به برخی از ویژگی‌های وب‌سرویس قاصدک بپردازیم.

ویژگی‌های وب‌سرویس‌قاصدک

وب‌سرویس قاصدک، برای بالابردن ضریب اطمینان و سرعت ارسال‌ پیامک، امکانات ویژه‌ای همچون، جلوگیری از ارسال پیام‌های تکراری، دریافت پیام از طریق تنظیم کردنurl ، دریافت وضعیت پیام از طریق url و همچنین اولویت بندی خطوط را برای کاربران خود مهیا کرده، که درباره هریک از ویژگی هایش به اختصار سخن می‌گوییم

عدم ارسال پیام‌های تکراری

گاهی ممکن است؛ به هنگام فراخوانی هر یک از متد‌های ارسال پیامک، خطا HTTP Error 408 دریافت کنید؛ در واقع این خطا زمانی رخ می‌دهد؛ که سرور درحال انتظار درخواست واسط کاربری است، اما هیچ پاسخی در زمان پیش بینی شده، دریافت نمی‌کند.

معمولا کاربران با دریافت این خطا، پیام خود را مجددا ارسال می‌کنند.

که جهت جلوگیری از ارسال مجدد پیام، از شناسه های منجصر به فرد هر پیامک به نام Checked باید استفاده کرد.

دریافت پیام از طریق تنظیم کردن url

کاربران می‌توانند؛ جهت دریافت پیامک‌های دریافتی، برای هر خط خود یک آدرس urlتعیین کنند؛ که در این صورت پیام های دریافت شده، بلافاصله با پارامترهای زیر به آدرس تنظیم شده شما، ارسال می‌گردد.

  • شماره فرستنده: from
  • شماره خط: to
  • متن پیام دریافت شده: message
  • شناسه منحصر بفرد پیام: massaged
  • دریافت وضعیت پیام از طریق تنظیم کردن UrI

جهت اطلاع از وضعیت هر یک از پیامک‌های ارسال شده، کاربران می‌توانند یک آدرس url تعیین کنند، که در این صورت به محض تغییر وضعیت؛ هر یک از پیام‌های ارسال شده، یک فراخوانی با پارامترهای زیر به آدرس از قبل تنظیم شده کاربران، ارسال می‌شود.

  • -شناسه پیامک مورد نظر که وضعیت آن تغییر کرده است: messageid
  • -وضعیت جدید پیام :statu

اولویت بندی خطوط

اولویت بندی خطوط؛ یکی ازمورد توجه‌ترین، پارامترهای ممکن در سامانه پیامکی قاصدک است. چرا که ممکن است بر حسب هر دلیل؛ مشکلی در یکی از اپراتورهای پیامکی وجود داشته باشد و امکان ارسال پیام با اپراتور مورد نظر میسر نباشد؛ که در این صورت اگر اپراتور انتخابی شما دچار مشکل شود؛ سیستم با توجه به اولویت بندی خطوط شما، پیام مدنظرتان را با شماره خط دیگری ارسال می‌کند .

برای استفاده از این حالت شما ابتدا باید در صفحه لیست خطوط اولویت ارسال خطوط را تنظیم کرده و در زمان ارسال پیام مقدار فیلدLine Number را خالی قرار دهید.

با تمام این تفاصیل، ناگفته نماند که سامانه پیام‌کوتاه قاصدک، با کلیه سرشماره ها به خطوط همراه اول، ایرانسل و رایتل همکاری می‌کند و با ارائه تعرفه‌های مناسب و همچنین پشتیبانی تلفنی و اینترنتی، همواره به دنبال کسب رضایت مشتریان خود است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز