خبرگزاری کار ایران

معرفی خدمات نمایندگی ال جی در رشت

معرفی خدمات نمایندگی ال جی در رشت
کد خبر : ۱۵۴۰۶۸۹

در انتخاب تعمیرکار برای تعمیرات وسایل برقی، باید دقت زیادی به خرج دهید. تعمیرکار باید دانش تخصصی بالایی داشته باشد. از طرف دیگر سرعت عمل او نیز بسیار مهم است چون برای وسایل برقی ضروری، مشتری به دنبال این است که هرچه زودتر وسیله را سالم تحویل بگیرد.

آیا به دنبال یک مرکز معتبر جهت تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در رشت می‌گردید؟ یا می‌خواهید تعمیرکاران زبده وظیفه تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی در رشت را برای شما برعهده بگیرند؟ کافی است در این مطلب با ما همراه باشید. ما قرار است شما را با نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ال جی در رشت آشنا کنیم. پس حتماً تا پایان مطلب را با دقت مطالعه نمایید.

معرفی خدمات نمایندگی ال جی در رشت

در انتخاب تعمیرکار برای تعمیرات وسایل برقی، باید دقت زیادی به خرج دهید. تعمیرکار باید دانش تخصصی بالایی داشته باشد. از طرف دیگر سرعت عمل او نیز بسیار مهم است چون برای وسایل برقی ضروری، مشتری به دنبال این است که هرچه زودتر وسیله را سالم تحویل بگیرد. اجازه دهید خدمات نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ال جی در رشت را برای شما توضیح دهیم تا با خیال آسوده بتوانید به این مجموعه حرفه‌ای اعتماد نمایید:

1-    وسایل برقی در محل تعمیر می‌ شوند.

تنها کاری که برای تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در رشت یا تعمیر ماشین ظرفشویی باید انجام دهید این است که با نمایندگی تماس گرفته و درخواست خود را با کارشناسان در میان بگذارید. در این زمان باید یک گزارش کامل درمورد علائمی از خرابی که در ماشین لباسشویی یا ظرفشویی شاهد هستید به کارشناسان ارائه نمایید. به محض اینکه متوجه شوند باید حتماً به‌صورت تخصصی وسیله مورد بازبینی قرار گیرد، از شما می‌خواهند هر زمان در منزل هستید، اطلاع دهید تا تعمیرکار به منزل مراجعه کرده و تعمیرات را در حضور خود شما انجام دهد. در همان روز وسیله به شما تحویل داده خواهد شد.

2-    از قطعات اورجینال استفاده می ‌شود.

ممکن است در جریان تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی در رشت یا تعمیر ماشین لباسشویی، تکنسین به این نتیجه برسد که برخی از قطعات کارایی خود را از دست داده یا به حدی ضعیف شده‌اند که هیچ راهی جز تعویض آن‌ها وجود ندارد. نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ال جی در رشت به شما تعهد می‌دهد که به جز قطعات اورجینال، هیچ قطعه دیگری را بر روی موتور دستگاه نصب نکند. اما حتما این سوال برای شما به وجود آمده است که چگونه می‌توان از اصل بودن قطعه مطمئن شد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم تکنسین به شما گارانتی تحویل می‌دهد.

3-    مشاوره رایگان را دریافت نمایید.

وقتی شما به‌عنوان مشتری با نمایندگی تماس می‌گیرید و درخواست تعمیر ماشین لباسشویی و ظرفشویی را دارید، کارشناسان از شما سوالاتی می‌پرسند تا در تشخیص اولیه دقت بیشتری به خرج دهند. ممکن است براساس اطلاعات واصله از جانب شما، تعمیرکاران متوجه شوند با راهنمایی تلفنی می‌توانند به خود شما کمک کنند ماشین ظرفشویی یا لباسشویی را به کار بیندازید. در چنین شرایطی بدون اینکه هزینه‌ای از شما دریافت شود، راهنمایی‌های لازم ارائه خواهد شد.

 

معرفی خدمات نمایندگی ال جی در رشت

مزایای نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ال جی در رشت

شما برای تعمیر لوازم خانگی برند ال جی در رشت، دو راهکار در پیش روی خود دارید. می‌توانید تعمیرکارانی که دوستان یا آشنایان معرفی می‌کنند یا در نزدیکی محل زندگی شما فعالیت دارند را انتخاب کنید. راهکار دوم این است که به سراغ نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ال جی در رشت بروید ما به شما گزینه دو را پیشنهاد می‌کنیم. دلیل چنین پیشنهادی چیست؟

·       در نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ال جی در رشت تمامی تعمیرکاران دوره‌های آموزش تخصصی را پشت سر گذاشته‌اند. بنابراین تسلط کامل به مدل‌های ماشین ظرفشویی و لباسشویی ال جی دارند و سریعا می‌توانند عیب را تشخیص دهند. همین مسئله کیفیت کاری آن‌ها را تضمین خواهد کرد.

·       تکنسین‌ها وقتی تعمیرات را انجام دادند، موظف هستند طبق قانون نمایندگی، به شما گارانتی تعمیرات را تحویل دهند.

·       مشتری حق دارد درمورد جزئیات هزینه‌ها، اطلاعات کامل داشته باشد. به همین دلیل تعمیرکاران در این نمایندگی فاکتور هزینه‌ها را مهر شده به آن‌ها تحویل می‌دهند.

·       طبق قانون نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ال جی در رشت، تعمیرکاران موظف هستند در پایان کار، ضمانت‌نامه تعمیرات را در اختیار مشتریان قرار داده و نام خود را در داخل این ضمانت‌نامه درج کنند.  اگر مشتری با مجموعه تماس بگیرد و دوباره از خرابی دستگاه گلایه داشته باشد، در صورت اعتبار گارانتی، تعمیرکار مربوطه موظف است به‌صورت رایگان خدمات را ارائه نماید.

·       لازم به ذکر است که نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ال جی در رشت به ازای اعتبار گارانتی ماشین ظرفشویی یا ماشین لباسشویی، تخفیف‌های خوبی را به مشتریان ارائه می‌کند. بنابراین وقتی این دستگاه‌ها خراب می‌شود، حتماً وضعیت ضمانتنامه آن‌ها را بررسی کنید.

هزینه خدمات نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ال جی در رشت چقدر می ‌شود؟

اگر برای شما نیز این سوال به وجود آمده است که جهت تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی در رشت یا تعمیر ماشین لباسشویی باید چه مبلغی بپردازید، حتماً فاکتورهای زیر را در نظر داشته باشید:

1-    در جریان خرابی، آسیب رخ داده در ماشین ظرفشویی یا ماشین لباسشویی چه اندازه پیشروی کرده است.

2-    تعمیرکار باید چه اندازه بر روی دستگاه کار کند تا بتواند عیب را برطرف نماید.

3-    آیا در جریان خرابی، قطعه‌ای از کار افتاده و حتماً باید آن را تعویض کنند.

4-    آیا گارانتی وسیله برقی اعتبار دارد که بتوانید از تخفیفات نمایندگی استفاده کنید.

5-    دستمزد تعمیرکار برای تعمیرات چقدر خواهد بود.

کلام آخر

نمایندگی ال جی در رشت همچون نمایندگی دوو در رشت شعب متعددی را راه‌اندازی کرده تا مشتریانی که در این شهر زندگی می‌کنند با خیال آسوده بتوانند از خدمات یک مرکز معتبر برای عیب‌یابی و تعمیرات فنی وسایل برقی خود استفاده نمایند. شما می‌توانید در طول ۲۴ ساعت با مجموعه نمایندگی ال جی در رشت در تماس باشید تا خدمات حضوری برای شما ارائه گردد.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز