خبرگزاری کار ایران

بهترین مارک اگزوز در ایران

بهترین مارک اگزوز در ایران
کد خبر : ۱۵۲۱۵۲۴

تعویض و خرید اگزوز رویدادی است که ممکن است چند بار در زندگی هر خودرو نیاز شود، به خصوص اگر سانحه قابل توجهی هم برای آن رخ داده باشد. گرچه اکثریت افراد در چنین موقعیتی به تجربه و نظر تعمیرکار خود اعتماد می کنند، اما اطلاع داشتن از مارک ها و برندهای معتمد این تولیدات در بازار هم می تواند کمک بزرگی برای شما به حساب بیاید. این مطلب هم با همین هدف تهیه شده است و امیدواریم تا پایان آن به درک مناسبی از مشخصات برند های شناخته شده این محصولات دست پیدا کنید.

 

عوامل موثر در انتخاب بهترین مارک اگزوز

خرید اگزوز هم مانند بسیاری از محصولات دیگر، می تواند وابسته به شناختن برند سازنده آن باشد. با این حال اگر همچنان درگیر این موضوع هستید که چه تفاوتی بین مدل های متفاوت از مارک های ناشناخته و مارک های مشهور می گردید، باید بدانید که با وجود داشتن شکل و جنس شبیه به هم، عواملی وجود دارند که به شدت تعیین کننده هستند و نباید دستکم گرفته شوند. این عوامل عبارتند از:

  1. جنس مواد: اگزوزهای با کیفیت از جنس استیل یا آلومینیوم ساخته می‌شوند که در برابر زنگ‌زدگی و حرارت مقاوم هستند. با این وجود، استیل ها و آلومینیوم ها دارای سطح کیفی متفاوتی هستند و به کارگیری آلیاژ ایده آل یک امتیاز بسیار مهم به حساب می آید.
  2. طراحی: طراحی اگزوز باید با نوع خودرو و موتور آن سازگاری داشته باشد. الزاماً هر برندی قادر به طراحی مدل ایده آل نیست.
  3. کیفیت ساخت: جوشکاری دقیق، پوشش مناسب و استفاده از مواد اولیه مرغوب، از جمله عوامل مهم در کیفیت اگزوز هستند. برخلاف آنچه ممکن است تصور کنید، کنترل صحیح کیفیت ساخت امری نیست که هر تولیدکننده ای از پس آن بربیاید.
  4. سادگی نصب: یکی از مهم ترین شاخص ها برای انتخاب برند اگزوز، سادگی نصب آن هاست. عموما برند های برتر در این حوزه بسیار راحت نصب شده و نصب یک ست کامل اگزوز کمتر از نیم ساعت خواهد بود. به گونه ای که در زمان نصب نیاز به خم و راست کردن اگزوز و لوله های آن نباشد. 

با در نظر داشتن این عوامل، می توان مارک های برتر اگزوز در ایران را مشخص کرد.

 بهترین مارک اگزوز در ایران

مارک های برتر اگزوز ایران

در ایران تولید اگزوز تاریخچه ای به قدمت فراگیر شدن استفاده از وسایل نقلیه موتوری دارد. با این حال این کار همیشه به عنوان بخشی از فعالیت های آهنگری تلقی شده و تا قبل از صد سال اخیر به ندرت شاهد جدی گرفتن آن به عنوان موضوعی ورای توانایی ریخته گران عادی بوده ایم. از دهه 50 شمسی، کم کم کسانی که در ایران با خودرو سروکار داشتند به این نتیجه رسیدند که باید ادوات اگزوز به صورت اختصاصی تولید شده و در فرآیند ساخت آنها دقت ویژه ای صرف بهبود عمر مفید و جلوگیری از خروج گازهای سمی فرآیند احتراق شود. این موضوع باعث توسعه اکثر برندهایی شد که هنوز هم در ایران به این کار ادامه می دهند.

لیستی که در ادامه می آوریم، الزاماً در بر دارنده تمام تولید کنندگان این صنعت نیست، بلکه تنها مواردی را شامل می شود که سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص داده اند و شناخته شده تر هستند. پس اگر اسمی به جز این موارد را در بازار مشاهده کردید، الزاماً به معنای بی کیفیت بودن آن نیست.

  1. تولیدی اگزوز و لوله اگزوز پیا صنعت

پیا صنعت به عنوان مدرن ترین اگزوز ساز ایران شناخته می شود. تمامی فرایند تولید محصولات این شرکت توسط دستگاه های مدرن و تمام الکترونیک انجام می شود. از آنجایی که فرایند تولید مواد اولیه این مجموعه در خود مجموعه انجام می شود. محصولات با سطح کیفی بسیار بالاتر از تمامی تولید کنندگان این محصولات ساخته می شود. این شرکت با بهره گیری از مدرن ترین خط تولید لوله اگزوز توانسته است نیاز بسیاری از خودرو سازان و شرکت های همکار را تامین کنید. این مجموعه تنها تولید کننده اگزوز تمام استیل در ایران بوده و محصولات خاص ویژه خودرو سازان را تامین می سازد. از آنجایی که واحد مهندسی این مجموعه کاملا منحصر به فرد فعالیت می کند. تمامی محصولات این مجموعه شابلون شده هستند و فرایند نصب این محصولات به سرعت انجام می شودو کاملا استاندارد می باشد. این شرکت توان تولید انواع اگزوز های خودرو های داخلی و خارجی را داراست . این شرکت توان تولید بیش از 300 محصول متنوع را داراست. 

ادرس وب سایت : piasanat.com

آدرس دفتر مرکزی: شهرک اکباتان، فاز 2، مجتمع تجاری گلها، واحد 207 شمالی

تلفن: 02144555897

 بهترین مارک اگزوز در ایران

  1. پارس

پارس اگزوز را می توان قدیمی ترین گزینه این لیست دانست که سال تأسیس آن 1353 شمسی بوده و بنابراین بیش از 50 سال سابقه فعالیت را در کارنامه خود ثبت کرده است. این مجموعه مدعی تأمین بیش از 350 محصول متفاوت برای صاحبان خودرو هم در مقیاس صنعتی و هم در سطح عمومی است و به راحتی می توانید ساخته های آن را در بازار پیدا کنید.

آدرس وب سایت: parsegzoz.ir

آدرس: کیلومتر 18 جاده مخصوص کرج، اتوبان شهید لشکری

تلفن: 02144984041

 

  1. یزد

شرکتع یزد اگزوز ایران که تولیدات خود را با برند یزد به بازار عرضه می کند، از سال 1360 به تولید انواع اگزوز خودروهای سبک و سنگین می پردازد. جدا از تولیدات اگزوزی، این شرکت در زمینه تأمین قطعات جانبی دیگر هم دستی بر آتش دارد و نام آن در میان فعالان اقتصادی بازار خودروسازی شناخته شده است.

آدرس وب سایت : yazdegzoz.com

آدرس دفتر مرکزی: یزد، خیابان ایرانشهر، روبروی کوچه چهارمنار

تلفن: 03536265972

 

  1. اگزوز خودرو خراسان

شرکتی که به نام اگزوز خودرو خراسان می شناسیم، زیرمجموعه شرکت قطعات اتومبیل ایران است که نیاز خودروسازان داخلی و خارجی را برطرف می کند. این مجموعه قادر است انواع اگزوزهای خودروهای سواری و سنگین را تولید نماید، گرچه کمتر پیش می آید که تولیدات آن را به صورت تک فروشی در بازار پیدا کنید: تأمین نیاز سازندگان باعث می شود که اگزوز خودرو خراسان را بیشتر در کسوت طرف حساب کارخانه ها ببینیم.

آدرس وب سایت: kem.ir

آدرس: نیشابور، کیلومتر 7 جاده قدیم سبزوار، شرکت اگزوز خودرو خراسان

تلفن: 05142473506

 بهترین مارک اگزوز در ایران

انتخاب بهترین برند اگزوز ایران

انتخاب برند اگزوز می تواند به عنوان یکی از چالش های مهم در خرید به شمار رود. با توجه به محصولاتی که هر یک از برند های فوق به بازار عرضه کرده اند. میتوان از میان این برند ها با توجه به نیاز و همچنین قیمت و کیفیت مورد انتظار محصول نهایی را انتخاب کرد. طول عمر بیشتر، کارایی و عملکرد بهتر، سازگاری با شرایط متنوع آب و هوایی به عنوان گزینه های مهم در انتخاب به شمار می رود. از این رو باید در نظر داشت. در صورتی که سلامت خودرو و کارکرد بهتر و طولانی تر آن برای شما مهم است، می بایستی از برند های با دوام تر و با کیفیت تر خرید انجام داد. در نظر داشته باشید. پیا صنعت قادر به تامین انواع اگزوز در جنس های مختلف از جمله فولاد، آلومنیوم، گالوانیزه و استیل می باشد. برندی که می تواند متناسب با نیاز های مختلف به تولید محصولات سفارشی بپردازد. 

واحد تحقیق و توسعه این برند هموارد در تلاش بوده است تا به محض ورود محصول جدید به بازار، سیستم اگزوز با کیفیت برتر برای محصول تولید و به بازار عرضه کند. از این رو این برند می تواند پاسخگوی تمامی نیاز های مخاطبان خود باشد. 

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز