خبرگزاری کار ایران

انتقاد از کیفیت پائین تلویزیون های جی پلاس

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۳۵۵۴

یکی از معایب تلویزیون های جی پلاس که تقریبا در همه مدل‌های آن محسوس است، کیفیت پایین و صدای بلندگوهای آن است.

به گزارش ایلنا، هر چند تلویزیون های جی پلاس در بازار ایران جزء مدل های پرفروش و خوش ساخت محسوب می شوداما دارای یکسری معایب خاص خود نیز هست.

یکی از معایب تلویزیون های جی پلاس که تقریبا در همه مدل‌های آن محسوس است، کیفیت پایین و صدای بلندگوهای آن است، چرا که مجموع توان بلندگوهای یک تلویزیون جی پلاس حدود 16 وات است که ایرادی اصلی در توان سیستم‌های صوتی ضعیف به حساب می‌آید.

از مشکلات رایج دیگری که در برخی مدل‌های تلویزیون جی پلاس دیده می‌شود، هنگ کردن آن‌هاست. این مشکل عمدتا در تلویزیون‌های 50 اینچ به چشم می‌خورد. به طوری که برخی کاربران از هنگ کردن پی‌در‌پی این تلویزیون‌ها شاکی هستند. یکی از کاربران در مورد تجربه اش از خرید این مدل از تلویزیون در یکی از سایت های خرید اعلام کرده که 2 عدد تلویزیون 55 اینچ خریداری کرده که در ارتباط با ریمونت دوم آن با مشکل مواجه شده و دکمه پاور ریموت اصلی آن هم به سختی خاموش و روشن می شود و یا اصلا کار نمی کند و مجبور به خاموش کردن تلویزیون از طریق خود دستگاه است.

مشکل رایج دیگری که در تلویزیون‌های جی پلاس گزارش شده خرابی برد اصلی آن است. در کنار این مشکلات هنگ کردن آن‌ها نیز از رایج‌ترین مشکلات این مدل از تلویزیون است. همچنین از شایع ترین ایرادات این مدل از تلویزیون می توان به چشمک زدن چراغ تلویزیون جی پلاس، کم نور بودن آن، تار بودن تصویر تلویزیون، پخش شطرنجی آن و کیفیت پائین آن اشاره کرد و به نظر می رسد برای خرید این مدل از تلویزیون ها باید دقت بیشتری به عمل آورد.

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز