خبرگزاری کار ایران

برجسته‌ترین ویژگی‌های ساعت کاسیو اصل + معرفی مجموعه‌های معروف

برجسته‌ترین ویژگی‌های ساعت کاسیو اصل + معرفی مجموعه‌های معروف
کد خبر : ۱۴۵۰۷۴۶

از بین برندهای معروف ساعت‌سازی در دنیا، برخی از نام‌ها توانسته‌اند در طی سال‌های اخیر از شرکت‌های اسم‌ورسم داری پیشی بگیرند که برجسته‌ترین آنها شرکت کاسیو است. این مجموعه امروزه سهم قابل‌توجهی از بازار ساعت مچی را در اختیار دارد که دلیل آن را می‌توان نوآوری‌های متعدد دانست. در حقیقت، ممکن است در یک ساعت کاسیو امکانات مختلفی ازجمله قطب‌نما، ارتفاع‌سنج، دماسنج و غیره دیده شود که به طور اختصاصی توسط این شرکت تولید شده‌اند.

 

خرید ساعت کاسیو

یکی از چالش‌هایی که طرف‌داران برند کاسیو با آن رو به رو هستند، خرید محصولات این شرکت است. درواقع با توجه به محبوبیت این برند افراد سودجو نسبت به ارائه مدل‌های فیک اقدام می‌کنند که این موضوع می‌تواند مشتریان را به مشکلاتی رو به رو کند.

برای مرتفع کردن این مشکل راه‌هایی متعددی وجود دارد. برای مثال خرید از نمایندگی‌های رسمی یا فروشگاه‌های باسابقه و شناخته شده یک راه‌حل مطمئن برای این موضوع است. از طرفی به لطف اینترنت، بستر برای کسب آگاهی در مورد مدل‌های مختلف ساعت کاسیو وجود دارد؛ بنابراین توصیه می‌شود با آگاهی کامل نسبت به ویژگی‌های ظاهری و امکانات یک مدل خاص برای خرید اقدام کنید. توجه نمایید وجود کوچک‌ترین مغایرت با مدل‌های معرفی شده در وب‌سایت شرکت کاسیو نشان از غیر اصل بودن ساعت دارد.

قیمت ساعت کاسیو

قیمت ساعت کاسیو یکی از برجسته‌ترین مواردی است که باید در معرفی این مجموعه به آن اشاره کرد. سیاست این شرکت ارائه ساعت‌های باکیفیت، جذاب و با خصوصیات منحصربه‌فرد بود که قیمت آنها نیز مناسب باشد. در حقیقت کاسیو قصد داشت محصولاتش به گونه‌ای قیمت‌گذاری شوند که اکثر مردم توانایی تهیه آنها را داشته باشند و این موضوع را می‌توان یکی از دلایل محبوبیت این برند دانست.

مورد دیگری که در باب قیمت ساعت کاسیو باید به آن توجه کرد تنوع است. در نظر داشته باشید که تولیدات این کمپانی شامل طیف وسیعی از مدل‌های مختلف می‌شود که هر یک از آنها ویژگی‌ و قیمت خاص خود را دارند. به این ترتیب افراد می‌توانند با توجه به نیاز و بودجه خود نسبت به تهیه ساعت کاسیو اقدام کنند.

معرفی پنج سری معروف ساعت کاسیو

همان طور که بیان شد، ساعت کاسیو دارای کالکشن‌ها و مدل‌های مختلفی است که برای یک برند جاافتاده بدیهی می‌باشد. در طراحی هر یک از مجموعه‌های کاسیو قشر خاصی از مردم مخاطب قرار گرفته‌اند که این یکی از جذابیت‌های برند کاسیو می‌باشد.

1. ساعت جی شاک کاسیو

بدون شک اسم جی شاک برای اکثر علاقه‌مندان به ساعت مچی نامی آشناست. این سری ساعت‌ها از حیث خصوصیات ظاهری، امکانات و مقاومت بسیار خاص و باکیفیت تولید شده‌اند. لازم به ذکر است که Gravitational Shock نام کامل این مجموعه است که اشاره به شوک گرانشی دارد. در واقع با توجه به تولید بندِ ساعت از رزین، این مدل‌ها مقاومت بسیار خوبی در برابر فشار مکانیکی، میدان الکتریکی و الکترومغناطیسی و همچنین نفوذ آب دارند.

2. ساعت بیبی جی

این سری ساعت‌های کاسیو مناسب نوجوانان و به خصوص خانم‌هاست چرا که در طراحی آنها از رنگ‌های شاد استفاده شده است. همچنین ظرافت خاصی در این مدل ساعت‌های کاسیو دیده می‌شود که بیشتر مطابق میل و سلیقه بانوان می‌باشد. ساعت‌های این کالکشن تا حدود زیادی ویژگی‌های مدل‌های جی شاک را دارا می‌باشند.

3. ساعت Casio Pro Trek

این مجموعه از ساعت‌های کاسیو بیشتر مناسب افرادی است که علاقه‌مند به طبیعت‌گردی و مسافرت هستند، چرا که امکانات متعددی را در اختیار آنها قرار می‌دهد. در حقیقت می‌توان این گروه از تولیدات کاسیو را مختص کوهنوردان و طبیعت‌گردان دانست. از مهم‌ترین ویژگی‌های این ساعت‌ها باید به قطب‌نما، دماسنج، تشخیص عمق، ارتفاع‌سنج و در نهایت فشارسنج اشاره کرد.

برجسته‌ترین ویژگی‌های ساعت کاسیو اصل + معرفی مجموعه‌های معروف

 

4. ساعت Casio Vintage

این ساعت‌ها از جمله مدل‌های قدیمی اما پرطرف‌دار مجموعه کاسیو به حساب می‌آیند. سازنده با ارائه یک سبک قدیمی و نوستالژی در طراحی و امکانات و ویژگی‌های به روز به خوبی توانسته است ترکیب مدرنیته و سنت را به انجام برساند. در واقع کاسیو در این زیر مجموعه با حفظ سبک کلاسیک خود به  ویژگی‌هایی مانند زنگ ساعت، کرنومتر و تقویم مجهز شده‌اند. این درحالی که است که در بین ساعت‌های کاسیو این کالکشن قیمت مناسب‌تری دارد.

5. ساعت Caso Edifice

به جرئت می‌توان گفت ادیفایس یکی از محبوب‌ترین کالکشن‌هایی می‌باشد که توسط کاسیو تولید و عرضه شده است. تنوع امکانات در این مجموعه ساعت‌ها بسیار قابل‌توجه می‌باشد. برای مثال آلارم روزانه، ساعت جهانی، صفحه چندلایه، مقاومت بالا و طراحی متنوع از مهم‌ترین خصوصیات ساعت‌های ادیفایس است. علاوه بر این موارد کاسیو در برخی از مدل‌های این مجموعه از تکنولوژی سولار نیز استفاده کرده تا در زمره محصولات لوکس و باکیفیت به شمار آیند.

امکانات و خصوصیات ساعت‌های کاسیو

اولین مورد که در باب محصولات کاسیو باید به آن اشاره کرد مدل‌های کوارتز، دیجیتال و آنالوگی است که توسط این مجموعه روانه بازار شده است. در ابتدا تمرکز این شرکت بر روی مدل‌های مکانیکی بود؛ اما باگذشت زمان کاسیو توانست به فناوری ساخت ساعت‌های پیشرفته‌تر دست یابد و در بازار جهانی برای خود جایگاهی ایجاد کند.

مهم‌ترین ویژگی که در مورد محصولات کاسیو وجود دارد قیمت آنهاست. در اکثر کالکشن‌های این برند ساعت‌هایی یافت می‌شود که توانایی خرید را به اقشار مختلف جامعه نیز می‌دهد. علاوه بر اینها مواردی مانند تقویم و نمایشگر هوشمند، ضدضربه و ضد آب بودن، GPS، فشارسنج و ارتفاع‌سنج در بیشتر مدل‌های ساعت کاسیو دیده می‌شوند.

ویژگی‌های برجسته ساعت جی شاک کاسیو

با توجه به استقبال زیاد دوستداران برند کاسیو از کالکشن جی شاک، بررسی ویژگی‌های این سری خالی از لطف نخواهد بود. در بیشتر مدل‌های جی شاک، امکانات متنوعی لحاظ شده که مهم‌ترین آنها در ادامه لیست شده‌اند:

  • قابلیت اتصال به گوشی
  • ضد آب
  • مقاومت بالا در برابر ضربه
  • مقاوم در برابر نوسانات دمایی
  • مقاوم در برابر گرانش و میدان‌های مغناطیسی
  • مقاومت در برابر شوک الکتریکی
  • دارای قابلیت رادیو کنترل
  • دارای GPS
  • امکان دریافت انرژی از خورشید
  • طراحی مناسب و یوزر فرندلی
  • تجهیز شده با انواع سنسورها مانند قطب‌نما، ارتفاع‌سنج، عمق‌سنج، فشار و دماسنج
  • همراه مناسب برای ورزشکاران به دلیل قابلیت‌هایی مانند کرنومتر، قدم‌شمار، کرنوگراف، شمارش معکوس و شمارش از صفر

نمایندگی ساعت کاسیو

همانطور که درطول متن به آن اشاره شد، خرید ساعت کاسیو نیاز به دقت فراوان دارد، چرا که مدل‌های غیر اصل زیادی در بازار، بخصوص ایران وجود دارد. با توجه به این موضوع بهترین و امن‌ترین راه مراجعه به نمایندگی ساعت کاسیو است. با این کار مطمئن خواهید بود که کالایی اصل را تهیه می‌کنید و از خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر نیز برخوردار خواهید بود.

مجموعه واچلند با اخذ نمایندگی ساعت کاسیو توانسته شرایطی را فراهم کند که مشتریان عزیز هم به صورت حضوری و هم غیرحضوری نسبت به خرید محصولات این شرکت اقدام کنند. این مجموعه با سال‌ها سابقه آماده خدمت‌رسانی به مشتریان عزیز می‌باشد.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز