خبرگزاری کار ایران

همه به‌دنبال ارزانترین تور دبی هستند! شما چطور؟

همه به‌دنبال ارزانترین تور دبی هستند! شما چطور؟
کد خبر : ۱۳۵۰۷۸۴

دبی، سرزمین صحرا و معماری‌های مدرن است که دیدار از آن، حتی برای یک‌بار به‌عنوان یک نسخه آرامش‌بخش توصیه می‌شود. نزدیکی به ایران در کنار قیمت‌های نسبتا مناسب سفر به این شهر بهترین گزینه‌ای است که بیشتر افراد به‌عنوان یک مسافرت خارج از کشور همیشه در نظر دارند. اما فقط قصد داشتن سفر و انتخاب مقصد مهم نیست! به‌طور حتم تعیین محلی با هزینه‌های کمتر دغدغه اصلی افراد است. بنابراین خیلی دور از ذهن نیست که شما به دنبال ارزانترین تور دبی باشید تا بتوانید اقامتی دلنشین را در این شهر مدرن تجربه کنید.

 اما اینکه در میان انبوه تبلیغات انجام شده، کدام‌یک در عین ارزان بودن بهترین خدمات را به شما ارائه می‌دهند، نکته قابل‌توجهی است. بالاخره هر چه باشد، هزینه می‌کنید تا به قولی سفر به دلتان بچسبد؛ حتی اگر می‌خواهد این هزینه در حداقل ممکن خود باشد. پس دعوت می‌کنیم تا انتهای این مقاله همراه باشید تا در نهایت گره سفر ارزان‌قیمت و البته با کیفیت به دبی برای شما باز شود.

چرا باید به دبی سفر کرد؟

قبل از انتخاب ارزانترین تور دبی، خالی از لطف نیست که کمی بیشتر با این شهر آشنا شویم، هر چه باشد، شما به‌عنوان یک مسافر آگاه، نمی‌خواهید در شهر سرگردان باشید و برنامه‌ریزی قبل از سفر برایتان اهمیت دارد. بدور از هر تعصبی به انتخاب‌تان تبریک می‌گوییم! زیرا دیدار یکی از شهرهای زیبا و رویایی در مجاورت ایران، انتخابی عالی است. داشتن مکان‌های تاریخی، معماری بی‌نظیر شهری، مراکز خرید جالب توجه، رستوران‌های شگفت‌انگیز این شهر را تبدیل به یک مقصد مناسب گردشگری کرده است.

  • در مرحله اول؛ دیدن صحرای دبی را از دست ندهید. تجربه سافاری، چشیدن غذاهای محلی عربی، رقص عربی و شترسواری در صحرا لحظاتی متفاوت را برای شما در شهر آسمان‌خراش‌ها و ماشین‌های لوکس رقم خواهد زد.
  • در مرحله دوم؛ معماری خاص این شهر زبانزد همه دنیاست. گشتی در شهر و دیدن معروف‌ترین آسمان‌خراش‌ها و ساختمان‌ها در خیابان‌های اصلی خالی از لطف نیست. حتی اگر هوس متروسواری کردید، معماری داخل آن حتما شما را جذب خواهد کرد.
  • در مرحله سوم؛ استفاده از امکانات تفریحی در جزیره مصنوعی پالم جمیرا یکی از گزینه‌های اصلی شما در سفر می‌تواند باشد. یکی از زیباترین سواحل و جزایر دنیا که با درختان بومی لحظات جذابی را برایتان رقم می‌زند. البته از رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های مدرن آن نمی‌توان گذشت.
  • در مرحله چهارم؛ بازدید از بلندترین برج دنیا یک تجربه به‌یادماندنی را برای هر مسافری رقم می‌زند. دیدن شهر دبی از بالای این برج و تماشای غروب آفتاب را از دست ندهید.
  • در مرحله پنجم؛ بازدید از مراکز خرید لوکس دبی است. اگر به‌دنبال برندهای معروف بین‌المللی و لوکس می‌گردید، به‌طور حتم دبی بهترین انتخاب برای شما می‌تواند باشد. چه بهتر که بعد از انتخاب ارزانترین تور دبی مابقی هزینه خود را به خرید از این مراکز اختصاص دهید. بازارهای معروف سنتی این شهر نیز برای خرید کالاهای سنتی و سوغاتی خالی از لطف نیستند.

البته این موارد بهترین مکان‌هایی است که می‌توانید از آن در دبی دیدن داشته باشید؛ اما به‌عنوان پیشنهاد آخر، شب‌های زنده دبی در کلاب‌ها و دیدن باغ مصنوعی سرسبز دبی در وسط صحرا، پارک‌های آبی و بازار طلا را هم می‌توانید در برنامه‌های خود بگنجانید.

همه به‌دنبال ارزانترین تور دبی هستند! شما چطور؟

پکیج‌های مختلف برای ارزانترین تور دبی چگونه است؟

بعد از آشنایی اولیه با دبی به نقطه انتخاب ارزانترین تور دبی رسیدیم. اما قبل از هر چیز توجه کنید که برای این منظور به نکاتی مثل تعیین هتل و موقعیت مکانی آن از لحاظ نزدیکی یا دوری به مرکز شهر، نوع ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت و اینکه سفر شما در فصل پرگردشگر و آب و هوای مناسب انجام می‌گیرد یا خیر توجه کنید.

پکیج‌های مختلفی بر حسب مواردی که بیان شد قابل ارائه است. اگر بخواهیم بر اساس مدت زمان اقامت، آن‌ها را دسته‌بندی کنیم، تورهای 3 شب و 4 روز، 4 شب و 5 روز و 7 شب و 8 روز متداول‌ترین موارد است؛ که با مشاوره لازم می‌توانید متناسب با بودجه‌تان تهیه کنید.

به‌عنوان مثال در یک پکیج کاملا اقتصادی و برای استفاده مطلوب از سفر، قیمت تور دبی 7 شب و 8 روز با ایرلاین ایران ایرتور، از 18 میلیون تومان شروع می‌‌شود که در نوع خود با توجه به خدمات آن بسیار مقرون به صرفه است.

خدمات ارزانترین تور دبی چیست؟

برای یک سفر مناسب با کمترین دغدغه، خدماتی مثل تعیین و رزرو هتل؛ انتخاب پرواز دلخواه و ترانسفر فرودگاهی؛ اخذ ویزا؛ بلیط رفت و برگشت و بیمه مسافرتی و همچنین راهنمای سفر فارسی‌زبان به افرادی که دبی را به‌عنوان مقصد انتخاب می‌کنند، ارائه می‌شود. اما برای این منظور لازم است که حتما اعتبار پاسپورت شما 7 ماه باشد.

علاوه بر این مالیات هتل‌های دبی به‌طور جداگانه در زمان پذیرش هتل از مسافر دریافت می‌شوند. ضمن اینکه درصورتی‌که پرواز شما چارتر باشد، امکان استرداد و انصراف وجود ندارد. پس در زمان دریافت مشاوره از آژانس خود هنگام انتخاب ارزانترین تور دبی به این نکات توجه داشته باشید.

همه به‌دنبال ارزانترین تور دبی هستند! شما چطور؟

ارزانترین تور دبی از تهران و سایر شهرها را از کجا تهیه کنیم؟

مسلما آژانس‌های مسافرتی بسیاری هستند که خدمات ارزانترین تور دبی را به شما ارائه می‌دهند. آژانس معراج گشت آسمان تلاش کرده است تا با در نظر گرفتن بودجه و سلیقه همه افراد پکیج‌های متنوعی را برای شما از همه شهرهای ایران تهیه ببیند.

به‌عنوان مثال اگر به دنبال تور دبی از شیراز می‌گردید، قابلیت انتخاب هتل‌های 1، 2 یا 5 ستاره، برای اقامت 3 شب و 4 روز تدارک دیده شده‌اند که با ارائه خدمات ویژه به شما پیشنهاد می‌شود. در صورت هرگونه سوال برای پرواز از شهرهای مختلف کافی است با تماس  و مشاوره گرفتن از کارشناسان این آژانس پکیج مناسب و ایرلاین دلخواه‌تان را انتخاب کنید.

همه به‌دنبال ارزانترین تور دبی از باسابقه‌ترین آژانس هستند!

در این روزها که همه هزینه‌ها افزایش پیدا کرده است، به‌طور حتم هر کسی به‌دنبال ارزانترین‌هاست تا با مدیریت خرج‌کرد خود، سفری دلخواه و البته با کیفیت را تجربه کند. اما این انتخاب نیاز به شناخت و آگاهی از خدمات دهندگانی دارد که با تجربه کافی و سابقه مناسب، ضمن راهنمایی و ارائه مشاوره، بهترین پکیج‌ها را متناسب با بودجه شما پیشنهاد دهد.

شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی معراج گشت آسمان با پشتوانه یک دهه تجربه مدیران خود و فعالیتی که در حوزه گردشگری در ایران و سایر کشورها دارد، با مجوزهای لازم ارزانترین تور دبی را به علاقه‌مندان ارائه می‌دهد.

دارا بودن کامل‌ترین بانک اطلاعاتی حوزه توریسم این امکان را فراهم آورده است تا این شرکت دقیق‌ترین و بروزترین اطلاع‌رسانی را بر حسب تقاضای مشتریان ارائه دهد. کافی است برای هر نوع مشاوره در این خصوص تماس با کارشناسان و ارائه مشاوره را فراموش نکنید. آسان‌ترین راه شماره‌گیری 92009299 با پیش شماره 021 است.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز