خبرگزاری کار ایران

خرید جم موبایل لجند ارزان

خرید جم موبایل لجند ارزان
کد خبر : ۱۳۴۱۲۵۴

گیمرهای ایرانی به دلیل تحریم‌ها، برای خرید جم موبایل لجند ارزان باید از طریق سایت های معتبر داخلی که در زمینه فروش محصولات گیمینگ و گیفت کارت ها فعالیت دارند اقدام کنند. در ادامه به روش خرید و سایتهای معتبر در این زمینه اشاره می کنیم.

این روزا به ندرت می‌توانید گیمری را پیدا کنید که با عنوان محبوب موبایل لجندز ناآشنا باشد. موبایل لجندز در گروه بازی‌های موبا (MOBA) یا مبارزات چندنفره آنلاین قرار دارد. خرید جم موبایل لجند اگر تنها دغدغه پلیرهای این بازی نباشد، قطعا یکی از مهم‌ترین آن‌ها است.

چرا که خرید این جم به شما کمک می‌کند دسترسی بیشتری به آیتم‌ها و امکانات متنوع بازی داشته باشید. در هر سطحی از بازی که قرار داشته باشید، خرید جم موبایل لجند به شما کمک می کند به امتیازهای بیشتری دست پیدا کنید. اگر شما هم جزو پلیرهایی هستید که می‌خواهید با داشتن جم بیشتر به پیشرفت‌های بیشتری در این بازی برسید، در ادامه نحوه خرید جم موبایل لجند ارزان را به شما توضیح خواهیم داد.

آشنایی با بازی موبایل لجندز

برای اینکه بدانیم خرید جم موبایل لجند ارزان تا چه اندازه‌ای در پیشرفت ما در بازی تاثیر دارد، باید ابتدا با حال و هوای بازی آشنا شویم. همانطور که اشاره شد، موبایل لجندز یک بازی چند نفره آنلاین در میدان نبرد است. این گونه بازی‌ها در دسته بازی‌های موبا قرار می‌گیرند. مبارزات موبایل لجندز در دو گروه پنج نفره صورت می‌گیرد. هر کدام از این گروه‌ها از پنج هیرو یا قهرمان تشکیل شده‌اند که دارای توانایی‌ها و قدرت‌های خاص خود هستند. این قدرت‌ها نقش این هیروها در بازی را مشخص می‌کنند. برای مثال، نقش هیروهای جادوگر در بازی با هیروهای پشتیبان یا حتی مارکسمن‌ها کاملا متفاوت است.

آنچه در این بازی اهمیت دارد و منجر به پیروزی شما می‌شود، نابودی پایگاه تیم مقابل است. شما در این بازی باید با استفاده از توانایی‌ها و قدرت‌های خود از برجک‌ها و قلعه تیم خود دفاع کرده و تمام تلاش خود را برای نابود کردن قلعه دشمن به کار بگیرید. هیروهای هر تیم وظیفه دارند با مینیون‌ها، هیولاها و هیروهای تیم حریف مبارزه کنند و در لاین‌های مپ به سمت پایگاه تیم حریف پیش بروند. لاین‌های موجود بر روی مپ به سه دسته تقسیم می‌شوند که هر کدام از هیروها با توجه به نقش و کلاس خود در یک یا دو لاین مبارزه می‌کنند. داشتن استراتژی و عملکرد تیمی به پیروزی شما در موبایل لجندز کمک می‌کند.

مبارزات موبایل لجندز معمولا در ۱۰ دقیقه به پایان می‌رسند؛ مگر آنکه مبارزات سخت‌تری در پیش داشته باشید که مسلما زمان بیشتری را به خود اختصاص خواهند داد. آنچه باید توجه داشته باشید این است که تمرکز خود را روی نابودی پایگاه تیم انمی بگذارید نه گرفتن کیل بیشتر. در این میان یکی از مواردی که می‌توان به بالا رفتن سطح بازی شما کمک کند خرید جم موبایل لجند است که در بخش‌های دیگری مزایا و نحوه خرید آن را توضیح خواهیم داد.

خرید جم موبایل لجند ارزان

مزیت های خرید جم موبایل لجند

در هر بازی موبایل شما می‌توانید از امکانات زیادی در داخل بازی به صورت رایگان بهره‌مند شوید. اما همیشه برخی امکانات ویژه در بازی وجود دارند برای دسترسی به آن‌ها باید پول پرداخت کنید و این پول، همان ارز رایج داخل بازی است. در موبایل لجندز هم شرایط به همین صورت است. شما برای دسترسی به برخی آیتم‌ها و امکانات باید به مقدار کافی پول یا جم داشته باشید. در طول بازی می‌تواند امتیازهایی مانند بتل‌پوینت، تیکت، فرگمنت و جم یا الماس به دست بیاورید. جم موبایل لجندز پول پریمیوم این بازی به شمار می‌رود و همین ارز است که به شما در خرید آیتم‌ها کمک می‌کند.

به دست آوردن الماس در طول بازی غیرممکن نیست اما زمان‌بر و کمی مشکل است. به همین دلیل خرید جم موبایل لجند ارزان یک ضرورت به‌شمار می‌رود. با استفاده از جم یا الماس است که می‌توانید هیروهای جدیدی در بازی آنلاک کرده یا باز کنید. البته شما این کار را به کمک تیکت و بتل پوینت نیز می‌توانید انجام دهید. اما جم و الماس می‌توانند در صورت کافی نبودن بتل پوینت و تیکت به شما کمک کنند. به‌علاوه، به آیتم‌های متنوعی در بازی نیز دسترسی خواهید داشت. خرید اسکین و امبلم و دریافت تیکت‌های هفتگی و ماهانه، ایموت، باندل و افکت ریکال چند نمونه دیگر از مزیت‌های خرید جم موبایل لجند محسوب می‌شوند.

نحوه خرید جم موبایل لجند ارزان در ایران

شرایط خرید جم موبایل لجندز یا هر آیتم مخصوص بازی دیگری این روزها برای کاربران ایرانی ساده‌تر شده است. البته تحریم‌های اقتصادی که پرداخت‌های بین‌المللی را برای کاربران ایرانی تقریبا غیرممکن ساخته‌اند، مشکلات زیادی به وجود آورده‌اند. اما وجود فروشگاه‌های محصولات گیمینگ این روند را برای کاربران ایرانی ساده‌تر از هر زمان دیگری ساخته‌ است. اکنون کاربران ایرانی می‌توانند جم موبایل لجندز یا پول رایج هر بازی دیگری را در داخل ایران خریداری کنند. البته این مشروط به پیدا کردن فروشگاه‌های با سابقه و قابل اعتماد است تا هم از به خطر افتادن اطلاعات خصوصی خود جلوگیری کنند و هم به دام افراد سودجو نیفتند.

خرید جم موبایل لجند ارزان

فروشگاه ونوم استور با ارائه محصولات مختلفی اعم از گیفت کارت، اشتراک، جم و الماس و دیگر آیتم‌های بازی‌های مطرح موبایل این امکان را برای کاربران ایرانی فراهم کرده است. شما با مراجعه به وبسایت ونوم استور می‌توانید خرید جم موبایل لجندز یا هر بازی دیگری را با روندی ساده و در شرایطی ایمن تجربه کنید.

خرید جم موبایل لجند ارزان در وبسایت ونوم استور با استفاده از آیدی بازی و زون آیدی (Zone ID) صورت می‌گیرد. تنها کافی است مقدار الماس مورد نظر خود را مشخص کرده و پس از وارد کردن آیدی خرید خود را ثبت و نهایی کنید؛ بدون آنکه نگران به خطر افتادن اطلاعات خصوصی خود یا از دست دادن پول‌تان باشید. پس از خرید در کمترین زمان و به‌صورت آنی می‌توانید جم خریداری شده را دریافت کنید.

کلام پایانی

اگر حتی ساعتی از روز را به بازی‌‌های موبایل مانند موبایل لجندز مشغول هستید، حتما می‌دانید پیشرفت در بازی تا حد زیادی به خرید جم وابسته است. این درست است که با داشتن استراتژی قوی و کار تیمی می‌توانید به سرعت در بازی پیشرفت کنید؛ اما در این میان نباید نقش جم را دست‌کم گرفت. هرچه جم یا الماس بیشتری داشته باشید، دسترسی شما به آیتم‌ها، هیروها، پس و دیگر امکانات ویژه بازی بیشتر خواهد بود. به همین جهت سعی کردیم راهنمایی برای خرید جم موبایل لجند در داخل کشورمان برای شما فراهم کنیم. با مراجعه به وبسایت ونوم استور می‌توانید به سرعت و به آسانی جم مورد نیاز خود را با قیمتی مناسب خریدار کنید.

 

 

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز