خبرگزاری کار ایران

کتانی آل استار

کتانی آل استار
کد خبر : ۱۳۳۷۳۱۱

کتانی کانورس مدل آل استار توسط چاک تیلور در سال 1917 تولید و وارد بازار شد. در ابتدا بین ورزشکاران به خصوص بسکتبال لیست ها بسیار محبوب شد و مورد استقبال قرار گرفت. این نوع از کتانی به دلیل طرح ساده ای که دارد بسیار ترند شده و جوانان از آن استفاده می کنند.

هنگامی که این نوع کتانی به سن 75 سالگی رسید حدود نیم میلیارد ازآن فروش رفته بود. جالب تر اینکه سهم بزرگی از فروش آن مطعلق به بازارها خارج از کشور آمریکا بوده به طوری که در سال 2008 فروش این کتانی رکورد فروش تاریخ را شکست. در دنیای مد و فشن امروزه این نوع کتانی به  chuuk معروف است. قطعا یک کفش کلاسیک محسوب می شود و به راحتی می توان آن را با هر لباسی ست کرد تنها نیاز به کمی دقت و سلیقه دارد.

تولید کتانی آل استار

در آغاز کار این کتانی با رنگ بندی طبیعی و معمول وارد بازار شد. یعنی رنگ ها سیاه ،سفید ، قهوه ای در بازار موجو شد. بعد از استقبال بانوان از این نوع کتانی سبب شد تا رنگ ها قرمز ، صورتی ،نارنجی و... به چرخه تولیدات اضافه شوند. با گذر زمان نمونه ها طرح دار با پارچه ها گرافیته شده نیز تولید و وارد بازار شدند. کتانی آل استار نماد ورزشکاری ، جوانی ، خاکی بودن ،تحرک ،راحتی  و... می باشد. در چند سال اخیر آل استار با طرح و رنگ ها جدید دوباره به خیابان ها راه پیدا کرد. یکی از برتری ها این نوع کتانی که از مرز سنی خاصی عبور کرده و در پای پدر و مادران و فرزندان دیده می شود.

 

ست کردن آل استار

این نوع کتانی که از گروه کانورس می باشد با شلوارها جین راسته و جذب خیلی خوب ست می شود. با وجود رنگ شلوار خود می توانید از بین رنگ ها آل استار کتانی خود را انتخاب کنید.

  • به هیچ وجه آل استار را با شلوار های دم پا گشاد، شلوارها بگی ، شلوارهایی که پاچه آن تا زده می شود نپوشید.
  • کتانی آل استار را با به هیچ وجه با شلوار پارچه ای نپوشید.
  • هیچ وقت آل استار را با بند باز و شل نپوشید. چرا که مهم ترین ویژگی که باعث زیبایی این نوع کتانی شده فیت بودن آن در پا است.
  • کفش آل استار طرح دار را با شلوار ساده ست کنید.

کتانی آل استار

آل استار در استایل بانوان

همانطور که می دانید کتانی اسپرت مانند کانورس و آل استار به شدت رایج هستند و بسیاری از آن ها را در پای افراد می بینید. شاید برخی از بانوان با خود فکر کنند پوشیدن این نوع کفش استایلشان را بیش از حد پیش پا افتاده می نماید. اما نباید غافل از راحتی و زیبایی این نوع کتانی شوید. ضمن اینکه می توانید آل استار بپوشید و با استفاده از روش ها متفاوتی در تیپ و استایل خود تنوع ایجاد کنید.

می توانید آل استار را در سبک کلاسیک با یک جین مشکی و یک تیشرت ساده یا گرافیکی ست کنید. یا اینکه آل استار را با یک دامن بپوشید. زمانی که صحبت از پوشیدن آل استار و کانورس می شود خودتان را در یک رنگ محدود نکنید تا جایی که می توانید با رنگ ها بازی کنید و از آن ها استفاده ببرید. می توانید برای آن که رنگ آل استار بیشتر به چشم بیاید و بهتر بدرخشید آن را با لباس ها رنگ خنثی همراه کنید.

 

آل استار در استایل آقایان

این نوع کتانی به دلیل جذابیت طرح زیبا و کیفیت در بین آقایان نیز طرفداران زیادی پیدا کرده است. در واقع استایل با آل استار برای آقایان منحصر به فرد و خاص می باشد. معمولاً آقایان از طیف رنگ ها مشکی ، آبی ، و رنگ ها تیره به جز رنگ قرمز آل استار خود را انتخاب می کنند. به این صورت که آقایان نه تنها می توانند برای گشت و گذار و تفریح استفاده کنند. بلکه برای مواقعی که سرکار هستند می توانند از این نوع کتانی استفاده کنند تا در حین کار راحت باشند.

 

دانستنی ها جالب ازآل استار

در چند سال اخیر هنرپیشه های که می خواهند استایل شکنی کنند. شیک ترین لباس ها را با کتانی آل استار ست می کنند به طوری که در فرش قرمز فستیوال و جشنواره ها از این سبک پوشش استفاده می کنند.

در دنیای فشن و مد که هر لحظه در حال تغییر و طرح جدید وارد بازار می شود. با کتانی رو به رو هستیم، با تغییرات بسیار جزئی به مدت یک قرن بی سابقه است. 

کتانی آل استار

روش تمیز کردن آل استار

کفش و کتانی به سرعت کثیف می شود. آل استار نیز از این قاعده مستثنی نیست. در حالی که آل استارسفید بپوشید این کار سخت تر هم می شود. انداختن کتانی در ماشین لباسشویی کار ساده ای می باشد. اما این را در نظر داشته باشید که بعد از مدت کوتاهی کتانی خراب خواهد شد. روشی که با دست کتانی را تمیز کنید به این صورت که پودر ماشین لباس‌شویی را درون کاسه آب می ریزید و هم می زنید، با استفاده از برس زبر تا می‌توانید کثیفی کفش را بشویید. از پارچه تمیز برای پاک کردن کف اضافی بر روی کفش کتانی استفاده نمایید. اگر رنگ کفش سفید است و هنوز بر روی آن لکه می‌بینید، از مسواک و خمیردندان برای برطرف کردن لکه‌ها استفاده کنید.

جمع بندی

در چند سال اخیر کتانی آل استار با طرح و رنگ ها جدید و متنوع دوباره به دنیای مد و فشن راه پیدا کرد و مورد استقبال مردم قرار گرفت. به طوری که نه تنها بر پای جوانان بلکه افراد میانسال نیز از آن استفاده می کنند. شما عزیزان می توانید آل استار محبوب خود را از فروشگاه معتبر ایران کانورس خریداری نمایید.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز