خبرگزاری کار ایران

دعوت بنیاد کارآفرینان گام دوم خاتم برای حضور همه‌جانبه در راهپیمایی ۲۲ بهمن

دعوت بنیاد کارآفرینان گام دوم خاتم برای حضور همه‌جانبه در راهپیمایی ۲۲ بهمن
کد خبر : ۱۳۲۹۲۹۲

رئیس بنیاد کارآفرینان گام دوم خاتم در بیانیه‌ای تاکید کرد: بنا به فرمایش رهبر انقلاب اسلامی اگر کشور در همه عرصه‌ها قوی شود، دیگر دشمنی‌ها در مسیر حرکت کشور ایجاد اختلال نمی‌کند و بنابراین افزایش قدرت و توانمندی‌های کشور در ابعاد مختلف، تنها راه دفاع از انقلاب اسلامی و اهداف و آرمان‌های انقلاب است.

به گزارش ایلنا، سعید شبانیان، رئیس بنیاد کارآفرینان گام دوم خاتم با صدور بیانیه‌ای ضمن دعوت از مردم شریف ایران برای حضور در راهپیمایی بیست و دوم بهمن به پاس احترام به شهدا و شهدای امنیت و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری تاکید کرد که این حضور به طور قطع منشاء یاس دشمنان انقلاب و تامین‌کننده امنیت و سلامت اجتماعی وآرامش مردم قدرتمند ایران عزیز خواهد بود.

پیروزی انقلاب اسلامی ایران یک تحول بنیادین و از مهم ترین و تأثیرگذارترین رویدادهای سیاسی، اجتماعی جهان در نیمه دوم قرن بیستم به شمار می آید. این انقلاب براساس آموزه های اسلام ناب محمدی و الهام گرفتن  از ارزشهای شیعی به ویژه نهضت عاشورا در عصر حاضر شیوه‌ی بدیعی برای مبارزه سیاسی _ اجتماعی بنیاد گذارد که در پرتو رهبری بزرگ‌ مردی چون امام خمینی (ره) اتفاق افتاد. این تحول الهی نه تنها اثری پایدار بر تاریخ معاصر ایران بر جای گذاشت، بلکه دامنه های فرهنگی و سیاسی آن جوامع دیگر را نیز در معرض دگرگونی قرار داد. 

وی گفت: رهبر انقلاب اسلامی اخیراً و برای چندمین بار موضوع قوی شدن و افزایش توانمندی‌های کشور برای مقابله با دشمنی‌ها را مطرح فرموده‌اند، بنا به فرمایش ایشان اگر کشور در همه عرصه‌ها قوی شود، دیگر دشمنی‌ها در مسیر حرکت کشور ایجاد اختلال نمی‌کند و بنابراین افزایش قدرت و توانمندی‌های کشور در ابعاد مختلف، تنها راه دفاع از انقلاب اسلامی و اهداف و آرمان‌های انقلاب است.

وی اظهار کرد: بی تردید هر قدمی که در راه حمایت و پشتیبانی از انقلاب اسلامی و رفع دغدغه های مردمی ازجمله ایجاد اشتغال و حمایت از کارآفرینان برداشته می شود، گامی به سوی مبارزه با کفر و استکبار ایجاد انگیزه در دل جوانان و ناامیدی دشمنان است.

ما در ماه‌های گذشته شاهد یک جنگ ترکیبی عظیم بودیم که تمام تمرکزها، خشک کردن ریشه امید در دل جوانان بود ،مساله مهمی که حضرت آقا بارها روی آن تاکید داشتند (افزایش روحیه و امید واقع‌بینانه) و حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، به عنوان نماد اتحاد ملی و در عین حال وظیفه هر ایرانی در خنثی‌سازی توطئه‌ها علیه نظام اسلامی و امری مقدس است.

شبانیان ادامه داد: همه اینها در شرایط کنونی  تاثیر بسزایی در ناکام گذاشتن  دشمنان ملت ایران خواهد داشت. انقلاب اسلامی متعلق به همه احاد ملت ایران است و مختص یک گروه یا مذهب خاصی نیست و همه مردم ایران با سلایق و مذاهب مختلف در شکل گیری آن نقش داشته و دارند.

"بنیاد کارآفرینان گام دوم  خاتم"سنگربان خط مقدم جبهه اقتصاد کشور،امیدوار است در گام دوم انقلاب، نظام اسلامی با جلب مشارکت همگانی و بهره گیری از ظرفیتهای داخلی کشور وحمایت ازکار وکارآفرینی به معنای واقعی کلمه بپردازد. با آرزوی تحکیم روزافزون مبانی انقلاب اسلامی و با تاکید بر اتحاد و همیاری پایدار وتمرکز روی شواحن ها "جهاد تبیین) بعد از آنکه رهبر انقلاب فرمایش کردند، مواظب باشیم جای جلاد و شهید را عوض نکنند؛ یک خط مشی جدید برای احاد مردم ایران اسلامی تعریف گردید و تکلیف جدیدی برای همه دغدغه مندان مشخص شد واین تکلیف در این شرایط سنگین ومهم تراز هر زمان دیگر أست

امروزه این سطح از فرمایشات رهبری در ابعاد مختلف بیش از قبل نمود پیدا کرده است و تلاش دشمنان از تخریب چهره پر عظمت انقلاب اسلامی گرفته تا تضعیف نیروهای پر تلاش ارزشی را شامل می شود. دشمن همواره سعی دارد که چهره پر برکت نظام اسلامی را به یک نظام غیرمفید و ضرر زننده به ملت ایران و حتی اسلام معرفی کند و به جای آن نسخه های باطل گذشته را معرفی کند و یا یک نیروی پر تلاش ارزشی را با تبلیغات مسموم خود تبدیل به چهره منفور نماید، یا چهره منفور دیگر را مطلوب جامعه گرداند و چنانچه نیروهای انقلاب از راهنمایی ولی خود عقب بمانند جبران آن یا ممکن نخواهد بود و یا با مشقات زیادی همراه خواهد شد.

بنیانگزار و رئیس هیات مدیره بنیاد کارآفرینان گام دوم خاتم گفت: بنیاد جهادی کارآفرینان گام دوم خاتم از عموم ملت ایران برادران وخواهران دعوت می‌کند با حضور در حماسه انقلابی 22 بهمن، نماد واقعی از اقتدار، پایبندی و باورمندی خود به "استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی" شهدا، مدافعان وطن، مدافعان حرم و به ویژه سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و تجدید بیعت با رهبر انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای «مدظله العالی» در راهپیمایی ۲۲ بهمن، حضور فراگیر داشته باشند

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز