خبرگزاری کار ایران

معرفی تورهای بی نظیر دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی سفرنامه

معرفی تورهای بی نظیر دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی سفرنامه
کد خبر : ۱۲۷۸۷۳۰

اگر قصد سفر خارجی دارید و به دنبال یک آژانس حرفه ای که حداقل ۲۰ تجربه در اجرای تور های خارجی بدون واسطه داشته باشد  می گردید، این مقاله را تا پایان مطالعه کنید و در آخر یک گزینه حرفه ای برای سفرهای خارجی در اختیار شما خواهد بود

دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی سفرنامه مجری مستقیم و بدون واسطه تور کانادا، تور برزیل، تور آرژانتین، تور شیلی، تور کوبا، تور آفریقای جنوبی، تور کنیا، تور اسپانیا، تور هلند، تور فرانسه، تور ژاپن و تور کره جنوبی می باشد.

سفر به کشور اسپانیا با تور اسپانیا سفرنامه

اسپانیا کشوری متنوع با مناطق مختلف برای بازدید است. از سواحل آفتاب‌گیر کوستا دل سول گرفته تا شهرهای تاریخی مادرید و بارسلون، اسپانیا مقصدی ایده‌آل برای گردشگران است.

معرفی تورهای بی نظیر دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی سفرنامه

تور اسپانیا قبل از پایان در مادرید شما را به برخی از زیباترین مکان های برزیل از جمله ریودوژانیرو و سالوادور می برد. در این سفر با فرهنگ و تاریخ این دو کشور آشنا خواهید شد.

اسپانیا کشوری متنوع با مناطق مختلف برای بازدید است. از سواحل آفتاب‌زده در کوستا دل سول گرفته تا شهرهای تاریخی مانند مادرید و بارسلون، اسپانیا مقصدی ایده‌آل برای گردشگران است. این تور قبل از پایان در مادرید شما را به برخی از زیباترین مکان های برزیل از جمله ریودوژانیرو و سالوادور می برد، جایی که می توانید برزیل را کشف کنید.

تجربه اقامت در شهر بارسلونا اسپانیا

بارسلون شهری پر جنب و جوش و غنی با بیش از دو هزار سال تاریخ است. بارسلونا به عنوان پایتخت کاتالونیا از دیرباز مرکز مهم فرهنگی، اقتصادی و سیاسی در اروپا بوده است. این شهر به خاطر باشگاه فوتبال بارسلونا و ورزشگاه نیوکمپ، که بزرگترین ورزشگاه اروپا است، شناخته شده است. همچنین خانه کلیسای معروف ساگرادا فامیلیا گائودی و پالائو د لا مو است.

تجربه اقامت در تنریف اسپانیا

تنریف یکی از جزایر قناری است و در اقیانوس اطلس در سواحل غرب آفریقا واقع شده است. این شهر به دلیل گردشگری، آفتابگردان و آب و هوای گرمش شناخته شده است.

تجربه اقامت در شهر بنالمادنا اسپانیا

Benalmadena، شهری در استان مالاگا، یک مقصد گردشگری محبوب است. با آب و هوای آفتابی در تمام طول سال، سواحل شنی و زمین های گلف، مردم را از سراسر جهان به خود جذب می کند.

تجربه اقامت در شهر والنسیا اسپانیا

والنسیا به عنوان یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در اروپا، شهر مشهوری برای هنر است. فضای صمیمی شهر، تاریخ غنی و فعالیت‌های فرهنگی فراوان تنها بخشی از جاذبه‌های این شهر است.

تجربه اقامت در شهر مالاگا اسپانیا

مالاگا یک شهر ساحلی اسپانیا و استان اندلس است که در کوستا دل سول در دریای مدیترانه واقع شده است. مالاگا یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در اروپا است که سالانه بیش از ۸ میلیون بازدید کننده را به خود جذب می کند.

سفر به کشور ژاپن با تور ژاپن سفرنامه

ژاپن کشور تضادها، با تاریخی غنی، فرهنگی مسحور کننده و زبانی منحصر به فرد است. این مقاله نکات مفیدی را برای تور ژاپن در اختیار شما قرار می دهد.

معرفی تورهای بی نظیر دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی سفرنامه

سرزمین طلوع خورشید یکی از محبوب ترین مقاصد در جهان است. با تاریخ غنی، فرهنگ مسحور کننده و زبان منحصر به فردش، درک اینکه چرا این همه مردم به این کشور کشیده شده اند دشوار نیست. ژاپن چیزی برای همه دارد: از معابد و زیارتگاه های باستانی گرفته تا شهرهای مدرن. از چشمه های آب گرم تا بازارهای شلوغ؛ از کوه های پوشیده از برف گرفته تا سواحل شنی.

برای اینکه سفر شما تا حد امکان بدون استرس باشد، مهم است که از قبل برنامه ریزی کنید و قبل از تاریخ عزیمت خود در مورد آنچه می خواهید در ژاپن انجام دهید تحقیق کنید. این مقاله ارائه خواهد کرد

فرهنگ ژاپنی یکی از پیچیده ترین و پیچیده ترین فرهنگ های جهان است. با بسیاری از گویش های منطقه ای، غذاهای سنتی و آداب و رسوم منحصر به فرد، سازگاری با زندگی در ژاپن دشوار است. اوزاکا یک شهر ساحلی شلوغ با فضایی آرام و غذاهای باورنکردنی است.

تجربه اقامت در شهر توکیو ژاپن

اوزاکا بزرگترین شهر ژاپن است و بیش از 2.7 میلیون نفر جمعیت دارد. وقتی از اوزاکا بازدید کردم، از تمیزی و امنیت آن شگفت زده شدم. مردم محلی نیز بسیار مهمان نواز هستند و تمام تلاش خود را می کنند تا به شما در درک شهر و فرهنگ آن کمک کنند.

اوزاکا شهری پر جنب و جوش و هیجان انگیز است که چیزهای زیادی برای ارائه دارد. هنگام بازدید این فعالیت ها را توصیه می کنم:

تجربه اقامت در شهر کیوتو ژاپن

کیوتو، پایتخت باستانی ژاپن، به خاطر مکان های فرهنگی و معنوی خود مشهور است. کیوتو با بیش از 1500 معبد و زیارتگاه، بیش از هر شهر دیگری در ژاپن دارد. این شهر همچنین با کاخ‌ها، باغ‌ها و خانه‌های سنتی به‌سبک سنتی، یک گنجینه تاریخی است.

تجربه اقامت در شهر اوساکا ژاپن

زندگی در اوزاکا شبیه هیچ شهر دیگری نیست. در این کلان شهر شلوغ، شلوغی شبانه به شلوغی روز تبدیل می شود و حداقل می توان گفت تجربه جذابی است. از تماشای شکوفه‌های گیلاس در یکی از معروف‌ترین پارک‌های ژاپن، تا کاوش در کیوتو و توکیو با بودجه کم، فرصت‌های زیادی برای بازدیدکنندگان وجود دارد که تجربه‌ای اصیل ژاپنی را تجربه کنند.

جربه اقامت در شهر هیروشیما ژاپن

شهر هیروشیما در بخش غربی ژاپن واقع شده است. این شهر 1.27 میلیون نفر جمعیت دارد و مرکز استان هیروشیما است. اگر به دنبال تاریخ هستید، این جایی است که باید بروید! پارک یادبود صلح حاوی مکان‌های جالبی است که باید از آنها بازدید کرد، از جمله گنبد A-Bomb، که یکی از تنها دو ساختمانی بود که از انفجار بمب اتمی جان سالم به در برد.

 
پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز